Zäta75: sätt hela laget på läktaren på en av modos hemmamatcher så dom får se hur jävla mycket man kan få ut av en helt värdelös trupp om man bara har rätt inställning.
Dubbeld: spelar ingen roll om vi gör 1-0 i minut 59 och tar alla poängen, vi har såna grova problem att man kan börja fundera på hur det här laget ska kunna nå slutspel eller rent av undvika kval.
Det är fan en helt ny epok i mitt 30-åriga Timråintresse. Jag har aldrig sett att vi är så tydligt, monumentalt spelförande lag, som gör mer eller mindre allt rätt, men antingen får 0 utdelning eller klantar precis i avgörande lägen.
Om jag tyckte att ligga sist och vara sämst var frustrerande, så har jag nu hittat något som utmanar detta.
sargad: Ja precis. Ska man skicka puckar på måfå behövs det folk framför som kan styra, det har vi inte nu. Antingen skapar man klara målchanser genoma att bryta in i banan eller matar på mål med folk framför. Det vi gör nu är halvdant. Spelar ingen roll att vi skjuter mest i SHL när det är helt ofarliga skott.
Sputnik: Sätt EP på Dahléns plats i PP. Hur jävla många skott ska man få ta utan att leverera innan ante provar nåt nytt? Timrå Ik just nu är som om Gnarps IK skulle spela en allstar-match mot ett gäng 7-åringar. Dom har pucken hela tiden men är för kass för att träffa målet.
Sputnik: Ser hellre Emil. P än Hållander i första PP. Ytterliggare ett hot på ett annat sätt. Sen återigen. Vad skall vi med Juolevi till när man väljer Forsmark före?
Nu vinner vi så underbart!!!