1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590831 inlägg · 6217 ämnen

Timrå IK - LHC 2007-02-22

839255 · » Till forumet

Sv: Timrå IK - LHC 2007-02-22
lungan: Började matchen med 6 backar:

Sanny, Styf, Svedberg, Niskanen, Koskinen, Strålman

Avslutade med 5 efter att Niskanen klivit av...

Men skall man vara ärlig så var det bara Styf som var godkänd - knappt - av backarna idag, resten var förmodligen bakfulla efter att varit ute med Brendl och co ;-)

Nog skämtat... Detta var faktiskt den sämsta match jag sett TIK genomföra sedan de förlorade med typ 2-6 hemma mot Arlanda i 1:an... Man kunde inte ens bli irriterad eftersom det blev komiskt efter ett tag, lite som bandy-goes-innebandy faktiskt ;-)
Kommentera

Läser att vi fick gå runt på 4 backar idag igen stämmer detta verkligen, gick vissa av backarna av idag igen? Och i sdantfall vilka?

Svara den som vet :D
Kommentera

Långben: Ja, varför inte? Vem är du förresten?
Kommentera

Laken: kör ut dom på björköfjärden å låt dom åka lite rör,det skulle dom behöva efter en sån här genomklappning..:):)
Kommentera

Fy f-n vad U.S.E.L.T.

Skäms Timrå!!!
Kommentera

Abron: Undra om jag någonsin har sett en hel match utan någon direkt vass målchans från Timrås sida?
Kommentera

Vi är Timrå och vi har aldrig puck...
Kommentera

Kerstin_k:
Kan hålla med, fanns inte mycket som såg ut som hockey från de röda ikväll.
Jag tror Kenta har slutat tänka, nog den sämsta bås aktiviteteten jag beskådat på länge, skönt att han inte fick något nytt kontrakt då jag inte tror han något mer att tillföra..

Nä, jag tror nog att spelarna börjat tänka på slutspelet, tyvärr som att tänka defensivt i sista när man leder med några baljor, starffar sig oftast.

Just nu känns det som 4á snabba matcher i slutspelet, sedan sorti....
Kommentera

El Maco: "Den här säsongen tog paus när skademassakern tog fart i november. Man har väntat på omstarten sedan dess men den kanske inte kommer förrän september 2007."

Hmm. Där satte du huvet på spiken. Kan nån bara stänga av denna märkliga sorry fuckin' excuse for a season...

Allt är bara FEL FEL FEL FEL FEL

Buääääää. Stäng av - börja om - time out - halt - upphör - vänta... - ehhh - hallå, jag är inte klar

SLUTSPEL 07' = Roulette
Kommentera

uhahl: Bläää. Vilken jävla skitmatch. Hur är det ens möjligt att lyckas skapa så få målchanser på en hel match?

Hur tänker Kenta med powerplayet? Vi fick ganska många chanser idag, men utan resultat. Inte så konstigt då Kenta konsekvent matchade samtliga linor i PP. Vad har förresten hänt med Ryno? Frysboxen? Jag blir mest besviken på Kentas oförmåga att skaka om i matcher som denna.

Grymt tråkig match. Hallin, Nilsson och Backlund var bra. Resten kan nog glömma hela spektaklet. Snygga mål av LHC också.
Kommentera

Kentas Timeout.
Va fan trodde karn att han skulle få ut av den?
Ett extra minus i plus minus eller,synd det misslyckades.
Kommentera

Spelar dom lika bra mot modo på lördag kan man ju sätta huvudet på en etta.

Sedan tycker jag att vaktmästarna borde spika fast reklamskyltarna bakom spelarna så att Lillkenta och Micke slipper att luta sig mot dom hela matcherna resten av säsongen.
Kommentera

friskan: Vi positionerar oss för att få spöa stjärten i kvarten.
Kommentera

dr-nix:
Mesig match sa Bill, mycket mesig sa Bull.
Kommentera

Teamreux:
En epok med "garnkaninmannen" känns inge vidare det heller........
Kommentera

Tjalle: Den här säsongen tog paus när skademassakern tog fart i november. Man har väntat på omstarten sedan dess men den kanske inte kommer förrän september 2007.
Kommentera

Väldigt bitter förlust, mest p.g.a att TIK inte ens verkade vara nära att ta poäng ikväll och då är vi på hemmaplan....otrevlig magkänsla får man efter denna matchen.
Kommentera

Kenta Johansson vilken kille 0-2 ca 1 minut kvar av tredjedå tar han Time Out
Bra gjort,Genomtänkt nä inte direkt.
Straff träning till samtliga De borde få köra iDIOTEN tills dom spyr för det kan inte vara många som tagit ut sig denna match.
Kommentera

uhahl: "Timrå har kört fast", "De har prövat gång på gång med samma metod utan resultat", "Timråtränarna tar Time-out - något de borde ha gjort för länge sedan". Varför ska det vara så förbannat svårt att ändra game-plan när det efter två perioder resulterat i nada? Firma KenaMicke är ohyggligt bleka i sådana här matcher. Det jobbiga är att det är typiska slutspelsmatcher. Jag tänker 2004-2005. Jag tänker Djyrgarden. Jag tänker flopp. Måtte jag ha fel!
Kommentera

timråååå: dock måste de göra mål. Åtminstone ett par-tre per match lite då och då.
Kommentera

uhahl: precis och vad beror det på??? Uselt powerplay knappt nåt skott på mål. Skämmes ta mä f-n

Snart är epoken över med Kenta...... nästan så att man tycker det är bra
Kommentera

El Maco: Instämmer till fullo! Har vi varit i bottenträsket och krälat har inställningen varit en annan!
Kommentera

Teamreux: I hate to see us losing to LHC men så här de sista omgångarna kommer lagen runt strecken att vinna mer än de förlorar. Samma gäller HV, BIF och Modo som förvisso gör något mål i alla fall men ändå ligger skrynkligt till mot sämre lag.
Kommentera

sargad: Inställning saknas som så många ggr förr,SKAMLIGT.
Kvartsfinal och detta betende slutar mot 4 torsk,men det har dom inte fattat än.
Det går inte att trycka på en knapp när slutspelet börjar
Kommentera

Dream Team: Konstigt att dom inte presterar bättre... skulle dom inte slåss om 3-4:e platsen..... mycket snack och lite verkstad verkar det som..
Kommentera

Dream Team: Fan - Nått är inte rätt den här säsongen. Jag tackar G... för att vi inte är ännu längre ner och krälar. Det hade kunnat sluta hur som helst.

Nått är inte rätt...vad är det????
Kommentera

El Maco: Antar att du redan har amputerat och i så fall är det en så kallad "fantomkänsla" och inget att bry sig om....
Kommentera

Dream Team: Äsch det är inte över ännu, det är ju trotts allt hockey vi kör :)
Allt kan hända...
Fast hoppas inte det i alla fall.
Kommentera

lincoln: Ja, både CRIF och Husum egentligen va? Det hade varit nog så svårt som det känns.

Kvällens insats är ju bara att glömma med en gång. Man hoppas väl att de har vaknat lite bättre till på lördag och mötet med MoDo.
Kommentera

Jag hoppades personligen att måltorkan var över när man vann över luleå men jag antar att jag hade fel..
Kommentera

sargad: LHC vinner det här, det känner jag i mitt vänstra knä
Kommentera

Dream Team: eller nått...
Varför känns det som att vi skulle ha ruggigt svårt med Clementsnäs i år?
Kommentera

Vicke_LKPG: Ni behöver inte göra mycket för att ha ledningen den här matchen. Grattis till segern redan nu. Ni behöver väl den bättre än oss eller nåt.
Kommentera

Vicke_LKPG: hmmm. samma här
Kommentera

lincoln: Mitt lag LHC leder, det är inte ofta :)
Kommentera

dr-nix: Man undrar var fokus hos spelarna ligger en match som den här. Ja, med ett engagemang som inte liknar någonting. Har man tankarna i lördagens derbymöte med MoDo, eller har man fokus redan nu på slutspelet?
Kommentera

El Maco: Ditt vänstra knä är i själva verket en akilleshäl å bör amputeras å de snaraste :-)
Kommentera

Vicke_LKPG: >?
Kommentera

oj vad skönt, 2-0 till Cluben nu!

Slutspelet here we come!
Kommentera

ett snabbt mål då kan allt hända men det får inte dröja för länge..
Kommentera

El Maco: bra skrivet
Kommentera

El Maco: Over and out.
Kommentera

Rooster23: Vi fixar det här i tredje. Det säger mig mitt vänstra knä.
Kommentera

mikenomad: Lite skott nu tack!
Kommentera

Sjunde gången gillt nu då.
Kommentera

Måste ju kunna skapa trafik och bara lyfta på mål. Stana släpper ju alltid returer rakt ut.
Kommentera

mikenomad: LHC har i två års tid nu fattat att trycka ut oss i sarghörnen. Verkar vara så enkelt att slå oss när lagen fattar detta. Har vi inget motmedel?
Kommentera

Portello: Usch vad segt det verkar!
Kommentera

mikenomad: Vi får alla fall utvisningar med oss men det lär väl komma surt tillbaka i tredje.
Kommentera

839255 · »