Men skall man vara ärlig så var det bara Styf som var godkänd - knappt - av backarna idag, resten var förmodligen bakfulla efter att varit ute med Brendl och co ;-)
Nog skämtat... Detta var faktiskt den sämsta match jag sett TIK genomföra sedan de förlorade med typ 2-6 hemma mot Arlanda i 1:an... Man kunde inte ens bli irriterad eftersom det blev komiskt efter ett tag, lite som bandy-goes-innebandy faktiskt ;-)
Kerstin_k: Kan hålla med, fanns inte mycket som såg ut som hockey från de röda ikväll. Jag tror Kenta har slutat tänka, nog den sämsta bås aktiviteteten jag beskådat på länge, skönt att han inte fick något nytt kontrakt då jag inte tror han något mer att tillföra..
Nä, jag tror nog att spelarna börjat tänka på slutspelet, tyvärr som att tänka defensivt i sista när man leder med några baljor, starffar sig oftast.
Just nu känns det som 4á snabba matcher i slutspelet, sedan sorti....
El Maco: "Den här säsongen tog paus när skademassakern tog fart i november. Man har väntat på omstarten sedan dess men den kanske inte kommer förrän september 2007."
Hmm. Där satte du huvet på spiken. Kan nån bara stänga av denna märkliga sorry fuckin' excuse for a season...
Allt är bara FEL FEL FEL FEL FEL
Buääääää. Stäng av - börja om - time out - halt - upphör - vänta... - ehhh - hallå, jag är inte klar
uhahl: Bläää. Vilken jävla skitmatch. Hur är det ens möjligt att lyckas skapa så få målchanser på en hel match?
Hur tänker Kenta med powerplayet? Vi fick ganska många chanser idag, men utan resultat. Inte så konstigt då Kenta konsekvent matchade samtliga linor i PP. Vad har förresten hänt med Ryno? Frysboxen? Jag blir mest besviken på Kentas oförmåga att skaka om i matcher som denna.
Grymt tråkig match. Hallin, Nilsson och Backlund var bra. Resten kan nog glömma hela spektaklet. Snygga mål av LHC också.
Spelar dom lika bra mot modo på lördag kan man ju sätta huvudet på en etta.
Sedan tycker jag att vaktmästarna borde spika fast reklamskyltarna bakom spelarna så att Lillkenta och Micke slipper att luta sig mot dom hela matcherna resten av säsongen.
Tjalle: Den här säsongen tog paus när skademassakern tog fart i november. Man har väntat på omstarten sedan dess men den kanske inte kommer förrän september 2007.
Väldigt bitter förlust, mest p.g.a att TIK inte ens verkade vara nära att ta poäng ikväll och då är vi på hemmaplan....otrevlig magkänsla får man efter denna matchen.
Kenta Johansson vilken kille 0-2 ca 1 minut kvar av tredjedå tar han Time Out Bra gjort,Genomtänkt nä inte direkt. Straff träning till samtliga De borde få köra iDIOTEN tills dom spyr för det kan inte vara många som tagit ut sig denna match.
uhahl: "Timrå har kört fast", "De har prövat gång på gång med samma metod utan resultat", "Timråtränarna tar Time-out - något de borde ha gjort för länge sedan". Varför ska det vara så förbannat svårt att ändra game-plan när det efter två perioder resulterat i nada? Firma KenaMicke är ohyggligt bleka i sådana här matcher. Det jobbiga är att det är typiska slutspelsmatcher. Jag tänker 2004-2005. Jag tänker Djyrgarden. Jag tänker flopp. Måtte jag ha fel!
Teamreux: I hate to see us losing to LHC men så här de sista omgångarna kommer lagen runt strecken att vinna mer än de förlorar. Samma gäller HV, BIF och Modo som förvisso gör något mål i alla fall men ändå ligger skrynkligt till mot sämre lag.
sargad: Inställning saknas som så många ggr förr,SKAMLIGT. Kvartsfinal och detta betende slutar mot 4 torsk,men det har dom inte fattat än. Det går inte att trycka på en knapp när slutspelet börjar
Dream Team: Fan - Nått är inte rätt den här säsongen. Jag tackar G... för att vi inte är ännu längre ner och krälar. Det hade kunnat sluta hur som helst.
Vicke_LKPG: Ni behöver inte göra mycket för att ha ledningen den här matchen. Grattis till segern redan nu. Ni behöver väl den bättre än oss eller nåt.
dr-nix: Man undrar var fokus hos spelarna ligger en match som den här. Ja, med ett engagemang som inte liknar någonting. Har man tankarna i lördagens derbymöte med MoDo, eller har man fokus redan nu på slutspelet?
mikenomad: LHC har i två års tid nu fattat att trycka ut oss i sarghörnen. Verkar vara så enkelt att slå oss när lagen fattar detta. Har vi inget motmedel?
Sanny, Styf, Svedberg, Niskanen, Koskinen, Strålman
Avslutade med 5 efter att Niskanen klivit av...
Men skall man vara ärlig så var det bara Styf som var godkänd - knappt - av backarna idag, resten var förmodligen bakfulla efter att varit ute med Brendl och co ;-)
Nog skämtat... Detta var faktiskt den sämsta match jag sett TIK genomföra sedan de förlorade med typ 2-6 hemma mot Arlanda i 1:an... Man kunde inte ens bli irriterad eftersom det blev komiskt efter ett tag, lite som bandy-goes-innebandy faktiskt ;-)