andyo: Bra, för om har ju 20p mer än oss. Alla ni som tror på ett slutspel som slutar i lycka måste vakna ch inse allvaret vi befinner oss. En kvartsfinal som slutar i 0-4 vore ändå en bragd motför en kvalserie mot Leksand, Mora, Malmö, Bif mfl. Det klarar vi aldrig
RTS: Andas lite nu...vi kommer INTE spela nån KS i år, vi kommer inte ens missa slutspel. Däremot är det tråkigt att vi kommer spela slutspel med ett så skadeskjutet och tröttkört manskap att tidigare förhoppningar om att gå riktigt långt bara är att glömma....
Fy fan va bittert. Vi snackade innan matchen om att det vore så jävla härligt att se en ordentlig islossning. Jag sa till min kamrat att Tenkrat gärna kunde få stå för den. Senare, precis innan nedsläpp, förutspådde jag Tenkrat som matchvinnare. Vad gör han? Jo, två mål och man tänker att nu jävlar, jag hade rätt!
Sedan blir att becksvart och eländigt. Horribelt. Uscha. Vilken tråkig jävla kväll. Och inte blir man vidare upplyft av att kolla i matchschemat. Det blir en rejält tung avslutning.
Nu sätter jag allt mitt hopp om att både Pyörälä och Hynning kommer tillbaka nästa vecka. Då kan vi i alla fall mönstra ett något slagkraftigare lag. Hoppas.
Otäckt att det blev en skada. Men det kändes ju lite som Timrås tur att få en skada. Vi har ju varit besparade från dem så lång tid nu...
lincoln: Hur kan du vara så ironisk när vi är raka vägen mot allsvenskan. Vi har 10 matcher kvar att spela och vinner vi 2 av dom får vi vara nöjda. Allt är en vinst för Timrå utom KS.
fighter: mm har också laggt ut tusentals kronor på timrå i år som många andra, därför måste man ge fan och inte spela efter hjärtat på matcherna - gör som jag dunka 500 på linköping och ta igen det så istället hah. näe fy fan, mår illa..
Och Mora passade på att spöa HV rejält, de blir väl som JimmyH säger i bloggen att hv får tillbaka alla skadade spelare och sopar rent med oss på lördag, gud va härligt de är att vara Timrå supporter.
RocknRolf2: Det är ju hela teamet runt Rehab och uppbyggnads fasen som är helt åt helvetet och där är väl han med, så där får nog Timrå göra en utvärdering, det ät ju inte första året.
Folk får kalla mig medgångssupporter hur mycket man vill,jag bryr mig inte jag har lagt ut mycket pengar genom åren på att följa timrå,tv abonemang tagit sem dagar köpt souvenirer,men nu är faanimig mitt tålamod slut efter 2 skitsäsonger som dom 2sistan i fortsättningen följer jag med ett öga inte en spänn till jag lägger ut på detta lag innan dom får ordning på laget sparka fystränare,läkare,vissa spelare,inför prestationslön alt petning när dom inte presterar.
FAAN VAD ARG JAG BLIR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Rättvist resultat Lhc har fler spelare att gå på ,Timrå tyckte ju tydligen att man hade tillräckligt med spelare trots Hedströms och Martinens tidiga utåg. Mitt krav är OM!!!!! vi hänger kvar i år så byter vi målvakt och förstärker truppen så att vi klarar en 4-5 skador. Som alla andra topplag i Elitserien. FY FAAAAAAAAAN vad trist det här är!!
RocknRolf2: Ja du... hoppas att du har rätt, men jag skull einte vara så sker på att det blir slutspel. Känns som om botten har gått ur det hör laget. Vem vet var det här bottenlösa hålet slutar...
...men men... ´det är ju i alla fall inget fel på våra tredje perioder. Vi brukar ofta vinna den... eller hur var det nu igen??? Ser ut som Giffranas säsong nått år sedan. Förlorade alla matcher sista fem
Jag är inte så förvånad att det blir stryk med det laget vi matchar på isen. Men extremt ruttet att tappa ledning i slutet sådär. Och det här skadeeländet är ju fullkomligt patetiskt - sparka fystränaren snarast, ett skämt om killen är kvar. Nubben må ha varit gud i somligas ögon, men nog fan hade karln en jävla förmåga att hitta skadedrabbade spelare! Bra att det kommer in en ny sportchef snart.
Men men, det bör bli slutspel i alla fall. Huvudsaken
General_Moisio: Kanske blir vi och Biffarna i KS till slut. Mora nollade HV. SSK och Skellefteå känns myket starka nu. Tror inget lag vill ha Strumpans pojkar i slutspelet. By the way - Vilken seeeeeg bisittare i webradion.
Visst har man skador men fy fan va patetiskt!!!!!!!! Är bara Tenkrat och Hahl som vill nåt. Och förlorar man 11 tekningar av 10 så ska man fan inte vinna en match heller. Ställ in fokus på att klara sig från kvalserien nu!!!!!!!!!!!!!
Rip Kirby: Jag ber om ursäkt för detta. Tanken var att prova i stängd miljö om kopplingen till Youtube fungerar på ett bra sätt för att kunna bjuda på en liverapport nere i Växjö ikväll innan matchen