Och att Caslava och Sonnenberg inte är med oss tidigare än den 27 oktober är fortfarande lika patetiskt även om vi vinner en match idag. Har du verkligen satt dig ner och funderat igenom det där ordentligt Linkan?
250kg kärlek: Mitt förtroende för Linkan är fortfarande noll. Challe? fel man för Timrå. Men nu när jag har lugnat ner mig efter torsdagsmatchen så inser väl även jag att det är svårt att ersätta karln nu. Tyvärr.
Vi får väl dras med Challe ett tag till. Oavsett vad som händer är det ändå hans sista säsong i Timrå.
Ett klart steg i rätt riktning. Bra jobb och betydligt bättre defensiv spel. Åkerlund mycket bra i kassen.
Mattias Karlsson var riktigt bra idag. Anger gör det han ska, dvs mål. Björn Svensson är riktigt ettrig och ligger bakom mycket. Pärssinen i gammal god fin form. Erixon stundtals briljant.
Hahl Bundy: Det finns två spelare i Timrå IK som INTE ska ha frilägen och det är Axelsson och Hynning. När dom nätar så sker det på instinkt, när dom får tid att tänka så ser dom bara magplatta och benskydd. Synd som fan.
Hahl Bundy: Naturligt att perioden utspelade sig som den gjorde men ack så nervöst! LHC är inte ofarliga och jag våndas som fan för att behöva spela av en hel period, även om vi leder med tre mål. Man får hoppas på en snabb kontring när LHC blottar sig i tredje (vilket dom härligt nog måste göra) och sedan är det klart.
Någon behöver ju förresten slå en klubba över ryggslutet på Håkansson. Naturligtvis menar jag detta bildligt...bokstavligt talat behöver han en spearing rakt i njuren.
Leffe: Nä dom gjorde mål när jag lyssnade som intensivast!:P Jag kanske ska klargöra föresten att jag bara bor i Linköping pga studier:P sann Timråit är jag däremot!;)
Hahl Bundy: Alltså... det måste nästan vara så!:p när jag tänker efter så var jag faktiskt på fest när timrå mötte ssk!!! såg bara slutresultatet då!:P jag går om det blir 4-3!!