Hälge: jag både hoppas och tror på 3p ikväll. Känns som det var ett tag sen vi tog en trea och de är fan dags nu. Det kommer som vanligt handla om eget försvarsspel, klickar de ikväll vinner vi, iaf om svedberg visar samma form som senast.
Fast nu ultra jinxa jag väl allt så vi blir totalt överkörda istället..
KiefD: Känns som att det ligger en hel jävla kennel begravd när det gäller Drugges situation i Timrå IK. Nåt spel i kulisserna som vi inte känner till måste det vara...
mikenomad: Du tyckte ju att jag jinxade förra matchen o de Kristoffer skrev är väl att jinxa elr hur? Man ska väl inte hoppas att laget förlorar redan innan matchen! Men jag dikterar inget så sorry om någon blev störd av de jag skrev! Framåt våra stolta furor!!!!
TIK-Lund: Pergärt vackert mål. Den PP-formationen går inte av för hackor!! Jag älskar der jag ser. Nu spelar vi som i början av säsongen: aggressivitet, intensitet, snabba omställningar och en fantastiskt målvaktsspel. Det är vår melodi.
Jag vet inte om jag är helt hockeyblind, men jag tycker att Palmberg har vuxit för varje match, fortsätter den utvecklingen kommer han att vara outstanding i mars.😀