tjobba: Tror inte de här sista 10-talet platserna kommer göra någon skillnad upplevelsemässigt. Monstruöst tryck att utlova, sett till att LHC hade omkring 3000 platser över på deras premiär tycker jag vi klassar detta som utsålt 🙂
Captain Crash: För att jag skulle kunna bekräfta det indirekt så förutsätter det att jag vet vad det kommer att vara.
Min poäng var att oavsett vilken information man kommer över kring tifon så bör man inte sprida den informationen - ur ett övergripande perspektiv, inte specifikt premiärtifot.
Vi ber alla som befinner sig på västra stå ikväll att INTE slå på tifot. Ni som står på kanterna, ta varsin flagga och flagga under hela tifot. Lyssna på capo vid eventuella uppmaningar. Vi alla hjälps åt tillsammans för att skapa den perfekta inramningen.
RasmusVS: Håller helt med dig i sak. Det ironiska vore, om det nu är vad tifot handlar om, är att du indirekt precis bekräftat vad det handlar om. Så jag hoppas att det är nåt annat.
RasmusVS: Lite torsdagshumor :) Tänk om dessa skulle spela i isladan innan matchen :) Blev inte rätt sorry och går ej att redigera. Tror inte att ni kan se bilden.
RasmusVS: Det kommer att bli mycket känslor på läktarna idag. Love it! Så ska hockey vara alltid. Vid mål ska man ställa sig upp och jubla och veva med armarna och visa känslor. Om man vill dvs, jag gör alltid det men så är jag en känslomänniska också och fanatisk timråit :)
RasmusVS: Har ingen info alls om TIFOT. Det enda logiska är att alla återvändarna hyllas. Det var bara det jag skrev om. Skulle aldrig avslöja något om jag visste något självklart.
Hahl Bundy 2.0: Vore fräsigt om klacken kör en repris från game 4 i kvalet med sång redan under uppvärmningen eller åtminstone en bra stund innan entrén. Snacka om att det sätter tonen för resten av matchen för sittplatspubliken!
Dubbeld: ölen står på kylning, chips och ostkrokar inhandlat. Smågotta. En burk svenskjävlar. Ikväll blir det hockeyfest gott folk. Och jag kan omöjligt se Timrå förlora ikväll. Låt dagen gå fort!
Dubbeld: Nja, det beror väl helt och hållet på vad som höll honom borta igår. Hoppas på att han hade migrän då… även om det inte är så trevligt så går det ju över relativt fort.
Rip Kirby: Jag ber om ursäkt för detta. Tanken var att prova i stängd miljö om kopplingen till Youtube fungerar på ett bra sätt för att kunna bjuda på en liverapport nere i Växjö ikväll innan matchen