pingvin: Ja det är en stark inledning poängmässigt, men spelmässigt finns det en del att önska ändå. Håller kanske inte riktigt i längden om JJ skall vara vår bäste spelare på isen match efter match. 15 skott på mål framåt av vår fruktade offensiv ikväll, visst synd att klaga men ni fattar..
Woody: Härlig seger fast vi inte spelade bra. Bara 15 skott på mål är svagt. Vi kan mycket bättre än såhär ändå vinner vi. Mycket starkt! 11 raka vinster nu :)
snushane: Nej, det är inte bara låg klass. Då är alla vinnare av det. Det är fan helt jävla BEDRÖVLIGT att vi ska vara så jävla ofördelade på vår jävla hemmaplan!
Men va fan jag trodde det var offensiven och spetsen som skulle vara ert vapen i matcherna. Så visar det sig att det är defensiven och framförallt målvaktsspelet.
Jag känner mig lurad.
Starkt att vinna när spelet offensivt inte sitter 100%, det är dessa segrar man behöver ta för att hamna högt upp. Det fula segrarna när man inte glänser. Sedan kommer offensiven senare och ger poäng.
mikenomad: Är inte mer insatt i situationen mer än X och det ni skrivit här. Men saker och ting som inte händer i arenan ska man inte kunna bli straffad för.
Vad är de för jävla syn? Vilken som helt kan klicka hem andras souvenirer och ... | #Läs mer ·