Det har bara gått 8 omgångar och mycket kan hända i hockey som vi vet.. men jag måste ändå lyfta Noel Edfeldts utveckling. Från någon som kommer från Östersund ser jag en del matcher med dom parallellt med Timrå och den trygghet han visar upp idag gentemot föregående säsong är fascinerande. Aldrig att jag trodde jag skulle känna mig så pass trygg som jag gör idag att han kan gå in på tre backpar och avlasta nu när andra är skadade. Fortsätt så Edfeldt! 👍
UbbeNils: Haha ja! Satt och tänkte detsamma jag också då jag läste har. Jävel vad negativt det är. Vi äger matchen totalt och LHC får mest bara se på då vi lirar hockey! Vi har haft helt galna lägen som borde blivit mål och hade blivit mål 99 gånger av 100. Tycker också Lander har ser aningen bättre ut, iaf jämfört med förra matchen.
Knass: Vettefan riktigt vad Dahlén kan göra, spelar Mieho till öppet mål, skapar mest i serien. Lander känns å andra sidan helt borta, extremt tröga ben överlag
JonteD: Ser redan Juolevis stora kvalitet. Han läser spelet enormt bra och lägger pucken på mål. Farligt flera gånger. Lugn med puck. Kedjorna ser bättre komponerade ut också. Mieho passar bra med Lander
The great one: RV har alltid varit ett löst sammansatt kompisgäng som haft ett gemensamt intresse för läktarkultur. Det finns ingen ingångsrit eller medlemskap, RV existerar bara på läktaren - därav en läktargrupp.