Blev onekligen lite bättre energi efter ommöbleringen. Fortfarande alldeles för slarvigt dock. Känns som att det kan bli en jobbig 3e om man inte tar dom sista 10 minuterna och adderar 50% stringens.
Olli Hahl: Hur ser du alla mål 12 sekunder före mig? Är du synsk eller har du extremt bra spelförståelse? Jag trodde att jag också kollar i direktsändning..? 😂😂😂
söder över: Ja Ante lät frustrerad i pausen. Som att han tjatat i evigheter på att vara rejälare i närkamper/passningsspelet och bättre i hemjobbet men att budskapet inte når fram.
Här skulle en annan coach kunna ta obekväma beslut och bänka överskattade spelare istället för att försöka vara en mysfarbror. Ante har bra hockeyöga men tror han me för tajt med vissa spelare för att göra något.
Synct: Jag gillar Ante som fan, men är också mer och mer inne på att han har tappat omklädningsrummet och kommer att få gå inom kort. Som det ser ur nu ser allt bedrövligt ut och vi kommer inte att klara topp 6.
bar mofftak: Skulle vi inte samla oss och göra en bra säsongsavslutning för Antes skull? Ser otroligt oharmoniskt ut just nu. Visa stolthet för klubbmärket och oss stackars supportrar. Ni är proffs för helvete! Detta är ert yrke!
Åh, så underbart det är med landslagsuppehåll. Att vakna upp utan att ha somnat besviken, att inte gå runt på dagarna utan behov att förbereda sig för att inte brusa upp under kvällen.
Aldrig har ett landslagsuppehåll kommit så lägligt för mig.