Erre92: "det är altså ett gäng snorungar på stå som skriker och bråkar med äldre bara för dom inte väljer att stå med händerna uppe i 10 sekunder 7nnan dom ska börja klappa...."
Läktarproffset: det är altså ett gäng snorungar på stå som skriker och bråkar med äldre bara för dom inte väljer att stå med händerna uppe i 10 sekunder 7nnan dom ska börja klappa....
Vi behöver snart se över vår läktarkultur här i Timrå
Jag uppskattar resultatet av omvaskningen än så länge.
Det gav lite energi och jag misstänker att det var precis vad han man var ute efter.
Jag misstänker att det är olika saker som spelar in men de svaga backarna är sannolikt ett större problem än vad man ser.
Svårt att sätta spel på dem och sjukt svårt att få igång ett spel med dem.
Det kostar lång tid i egen zon utan kontroll.
Kanske en ny tränare kan utveckla materialet lite till att få igång bättre spel.
Men alltså materialet är klent.
Och lite småskadad osv.
Eronen alltså… han är så vilse att det gör ont att se honom. Det går så sakta, närkamperna är lika frenetiska som Dahléns…
Det är verkligen inte en backtyp som Timrå behöver idag. I ett stabilt Timrå som spelar som en enhet på isen kan han fylla en bra roll med att hålla lite puck och få utrymme till lite avslut så…
Det är lite av ett lapptäcke det här Timråt med lite olika identiteter som inte tycks vilja dra så mycket åt ett o samma håll…
Tom Topp: Hartmann och Dahlen tycker jag passar bra ihop. Verkar liksom Lundin hitta varandra bra. Avgör nu gubbar så är chansen ännu större att vi får se denna kedja fortsätta
NDR: vi ska skatt oss lyckliga att vi har såna som Pääjärvi och EA som gör superhjälte-moves fri med målvakt när vi har miljonärer som har sumpat tio raka frilägen. Snacka om energiförändring efter Pääjärvis mål. Fortsätt på detta nu!
Blev onekligen lite bättre energi efter ommöbleringen. Fortfarande alldeles för slarvigt dock. Känns som att det kan bli en jobbig 3e om man inte tar dom sista 10 minuterna och adderar 50% stringens.
Åh, så underbart det är med landslagsuppehåll. Att vakna upp utan att ha somnat besviken, att inte gå runt på dagarna utan behov att förbereda sig för att inte brusa upp under kvällen.
Aldrig har ett landslagsuppehåll kommit så lägligt för mig.