1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

591403 inlägg · 6216 ämnen

Timrå IK-Linköpings HC

« · 944244 Till forumet

Sv: Timrå IK-Linköpings HC
73Sjöbba: Sådärja. Direktskott istället för att åka och leta en bättre möjlighet.
Kommentera

dr-nix: 4 tänder rök på Kokko men ingen utvisning, tråkigt!
Kommentera

Challe måste väcka upp spelarna, det är för lite glöd i manskapet. Försvarsspelet suger, vänder Timrå detta idag skulle jag bli väldigt förvånad. Det går inte att vara så ineffektiva som vi varit idag och ändå vinna matcher.
Kommentera

nu villa jag se challe kasta om i kedjorna sätt regin och pyrre å tenkrat som första line dom har ju varit bäst hitllis det är ända gången timrå har lite snurr i anfallszon när dom är inne
Kommentera

Taurus:

Men skulle inte bli förvånad om man förlänger med de flesta av dom ändå!!!!
Kommentera

Taurus: Extremt många ramträffar de senaste matcherna.
Kommentera

MB:

Inte så lätt för Challe heller då man kanske har elitseriens bästa forwards och definitivt elitseriens klart sämsta backar. Att man inte på förhand kan se vilka backar man har att tillgå. Tycker det är skrämmande att se deras spelförmåga. Ser ut som dom är vettskrämd så fort dom får pucken i egen zon. Jag hoppas att kontraktet går ut för de flesta till nästa år!!!!!
Kommentera

va fan
Kommentera

challe borde matcha pyrre regin och tenkrat hårdare dom har ju varit grym hitils sätt dom som första line
Kommentera

Gladh: Han har BRA betalt för att vara igång från match nr 1 inte vara bra i några omgångar avv 55. Tycker man har rätt att vara kritisk mot någon som har betalt för att visa vägen på planen, inte på damekeperingen.
Kommentera

MB: hahahahaha fan va ni hackar på jonte

jonte kommer att komma i gång å då är han KUNG
Kommentera

Gladh: Visst! Uppfödd på mjöd i skuggan av kungagravarna i Gamla-Uppsala, skulle aldrig vika ner sig alá Hedström och Co och spela med handväska och klänning, därför har han ju varit bänkad...vägrar ta på sig sådana kläder.
Kommentera

hynning ser helt okej ut för att inte ha spelat en match på 20 omgånger
Kommentera

John K: ja för på egen hand så klarar dom sig inte,damerna.
Kommentera

erathoo: Hynning, spelar han?
Kommentera

Gladh: ser ganska ok ut nu faktiskt...spelet alltså
Kommentera

klart robban har väl alltid varit den som visat vägen
Kommentera

JAA! Och så Robban av alla!
Kommentera

Gladh: Ska vara han som visar vägen när dom sk stjärnorna borde ta av sig pumpsen, klänningarna och spela i J-laget för att visa att man vill något.
Kommentera

härligt robban
Kommentera

fotboll går bra...eller...???
Kommentera

Skulle bli gla idag om spelet ser bättre ut än det varit på slutet då finns poängchans
Kommentera

gå in på www.sopcast.com sen gå på hem sidan www myp2p.eu och gå in på live sports och klicka på icehockey och matcen du vill se så står det där her du gör obs du måste ha vlc player
Kommentera

Gladh: Hur fungerar sopcast?
Kommentera

såg att timrå matchen sändes på sopcasten
Kommentera

Hahl Bundy: Usch vad du är pessimistisk. Nu går vi för vinst!

Nu sticker jag ut till E-on och skriker och manar på grabbarna, dom behöver allt stöd dom kan få.
Kommentera

erathoo:
För mig räcker enbart en vinst.
Kommentera

Idag hoppas vi på en bra match, förutsättningarna finns då LHC inte är ett lag som bara ligger i skyttegravarna.

Jag vill se ett TIK som "vågar under kontroll" :-) Vidare vill jag se att Tenkrat får mer hjälp med alternativ när han tar tag i spelet.

Nåt annat jag också önskar är bättre puckkontroll, det har varit alldeles för mycket "drällande" med trissan, tajmingen måste också hittas, ibland verkar det som det fattas en decimeter på klubban för spelarna, passningen går för tidigt - elller för sent - den sitter på grillan osv.

Pärsinen har sett pigg ut på senare tid, hoppas han får göra ett par pytsar idag.
Kommentera

Nybbe:
Sätt han i J-20 laget några matcher, det om något borde ju få fart på motivationen.
Kommentera

Nybbe: Släppa pucken oftare i ett tidigare skede....direktskott oftare än nya långvariga dribblingar...han har ett bra skott.

Tittade på Frölunda- luleå lite senast o frapperades av hur snabba direktpass de hade ..vi har en tendens till för omständigt passningsspel...gäller inte bara Jonte..men idag blir det uppryckning.
Kommentera

Nybbe: ja någonting måste ju kunna få tillbaka "Jonteviljan":P
Kommentera

T T: Idag kommer Weinis o de övriga att fullkomligt pulvrisera oss.
Tips 1-5
Kommentera

Nybbe: Bli en tydligare rollspelare?
Kommentera

Bigthelin: Det man kan säga att jonte inte har något att bevisa!!!!!
han har fått den trygghet som han ville ha ,pengar, jobb,vänner..och STJÄRNSTATUS han är mycket nöjd ,mer nöjd kan han inte bli !!!!!
Han behöver en utmaning vad????????????
Kommentera

ralus: Håller med. Tenkrat kämpar på hela tiden. Kan ingen hitta en tidsmaskin och hämta den gamla Jonte?
Kommentera

lungan: tycker tenkrat varit briljant dom senaste matcherna, när han trampar upp så kan ingen ta pucken av honom. nej, om det är någon jag i dagsläget önskar mer av så är det jonte
Kommentera

John K: Jag håller med dig med om att vi måste börja vinna. Annars ser november ut som en tung månad!!!
Kommentera

Jag håller verkligen med adde 1337, vi måste vinna! Om vi rasar ner i streckstrid vet man aldrig vad som kan hända. Då kan det sätta sig i huvudet på lirarna och avslutningen på grundserien kan bli en enda lång pina för "överlevnad".
Nej, idag går vi för tre poäng, inga silkesvantar och handväskor i dag tack!
Visa att ST's tips 2-4 är helt galet.
Kommentera

Kerstin_k: Upp till bevis för Tenkrat ikväll! Känns som han bör presentera sig som den artist spelare han är.....
Kommentera

John K: Varannan match. Ja, då är det dags i morgon (idag) igen. Det hoppas jag. Jag hoppas också att spelarna lär sig läxan (själv skickar jag hem läxa torsdag till torsdag) att man behöver kämpa varje match. Det duger inte att bara ge gärnet varannan match. Ge mig lite mer glöd i spelet, ge mig lite mer inställning! Ge mig en vinst för f*n!

Hejja Timrå!
Kommentera

Timrå IK-Linköpings HC
Jaa, då är det snart hemmamatch igen. Om vi fortsätter att segra varannan gång så är det dags för vinst i E-on igen. Hoppas denna trend bryts på måndag då vi har MoDo uppe i "kassaskrinet".
Kommentera

« · 944244