Chief: Tja, nog för att jag räknar med att det blir en lååååång match eftersom vi kommer att vinna, men att den skulle ta 200 år är väl ändå lite väl magstarkt...
Paddan: Men det är ju fel... Klart du ska ta chansen. Tänk dig känslan, du befinner dig i SyA och med TIK-mundering och ser Timrå spela ut MoDo. Skulle inte det vara en fin avslutning på 2204? ;)
Chief: Mjo. Tycker det är lite halvsvårt att hänga med via radio.Skulle vilja veta hur försvararna har klarat Knubble-kedjan i fem mot fem. Känns som en liten nyckel för resten av den här matchen. Hoppas på en stark öppning och ett tätt försvar nu. Går Timrå på fyra fulla kedjor?
gud: Ja, det måste jag säga är en liten miss, att inte du är med nånstans. Men det är klart, kan ju vara lite jobbigt med alla beundrarbrev du skulle få. ;)
Olle: Ska sanningen fram bet jag väl på en eller annan nagel också. Jag har respekt för LHC. Men som sagt, periodpaus med 2-0 för TIK känns bra. Får väl hoppas det känns lika bra vid nästa periodpaus...:)
Chief: Jo men powerplay så här på slutet direkt efter ett massivt LHC-tryck...liiite nervös blir jag iaf :) Koppla greppet i andra nu så att dom aldrig får en chans i tredje...
Paus nu och det verkar som om de sänder ljud från arenan istället för egen musik. Det hörs jättedålig.