geggelundin: Hmmm, papperstidningen lever väl mest på reklam och inte dess prenumeranter...? Resonemanget är väldigt likt det ST försökte med vid nätets begynnelse.... Du fick se huvudingressen på en artikel men ville du läsa mera då skulle man plötligt behöva logga in... Nu har ju ST gudskelov gått ifrån detta och det prisar jag som annorstädes boende att ni har gjort..... Det är inte så lätt att få tag på en ST i Göteborg ska du veta och fanns den lättillgänglig då skulle jag ha en....
Jag tror inte ni förlorar köpare på att ni publicerar direkt, det ni förlorar det kan ni ta igen på reklamen istället och vem faan vill ha en dator i sängen??? Ni säljer tidningar ändå vill jag lova......
Våga publicera lixom..;-)
Är det någon som jobbar på en tidning här??? Förklara då detta för mig... Varför tar en lokaltidning som ST in TT:s jäkla telegram när det borde vara lika enkelt att lägga ut sin egna journalist's alster.........? Jag är nog knäpp i huvudet för jag kan inte begripa detta........
Vässa pennan era slöfockar och publicera direkt bara, för faan vi lever i internetvärlden nu ju.... och ingen är kåtare än jag att läsa om ÄLSKADE TIMRÅ IK.......
FORZA TIK........alltid, alltid............
RocknRolf2: Sov du så jävla länge får du nog svårt att sova i natt sedan.....;-)
Kiitos... Jag håller med, förtroendet för den gode Oksa stiger, å det är väl skönt det med tanke på vad som tidigare har orerats........Heders Rolf.....
Men å andra sidan så sover ju jag ALDRIG med tanke på mina tidsstämplingar på denna HS.....hihi...gonatt.....
FORZA TIK..........alltid, alltid.........
Rätt kul att läsa motståndarepressen... Corren - "Det blev en rätt så grå och trist tillställning i E.ON Arena......." Kolla länken och spana in referatet från matchen..... hehe...;.)
FORZA TIK ......alltid, alltid........