Ann: Blir tufft ikväll. Tufft utan Kalle och Sanny.. vi kommer ju dessutom allt närmare en förlust. Hoppas bara den inte kommer ikväll, även fast det känns lite så.
tjobba: Förlusten är känts nära väldigt länge, speciellt senast. Men inte en tendens på att den ska komma. Lika vackert försvarsspel ikväll, och det ska nog bli poäng ikväll igen
tjobba: Klart den kryper närmare för varje match som passerar...Men om/när den nu ska komma så hoppas jag hellre den kommer ikväll än på lördag...men bäst vore ju om den dröjde ett tag till...
Red Rocker: Kvällens match känns litegrann som det gjorde innan frölunda timrå, oviss.... Jag tror dock att det blir minst en poäng..... Slår till på 3-3.
Mappe: Är detta första gången vi ligger under i årets elitserie? Eller iaf första gången vi ligger under när vi gjort första målet? Eller är jag ute och cyklar :P.... KOM IGEN NU TIMRÅ
dr-nix: Det låter som det var en snygg kasse. Skönt att få kvittera så snabbt! Spelet hos backarna måste bli bättre, annars blir det tufft att fixa poäng.
dr-nix: Uppspelen från backarna funkar inte alls verkar det som. Kanske att laget känner sig en gnutta osäkert när en sån klippa som Sanny saknas. Ett svaghetstecken isåfall.
mikenomad: Okej. Nu är den hemska andraperioden avklarad. Nu öser vi på gubbar. Ner på tre backpar, matcha miljonkedjan lite hårdare... så kanske, kanske...
Jaja, inte så oväntat med reaktion efter 6 raka segrar. Sen får LHC dominera bäst dem vill sålänge det inte syns i resultatet. 2-2 mot LHC fast Timrå har en dålig dag... är inte så dåligt ändå.
nectis: Något som är uppenbart är att personer med insyn i Timrå om förhandlingar med sponsorer måste lära sig att hålla käft. Att det babblas om spelar-rekryteringar med journalister osv kan jag köpa eftersom det inte direkt skadar ... | #Läs mer ·
HD: Christer Lärking, Solna
LM: Per Sondell, Örnsköldsvik
LM: Anders Ahlström, Sundsvall