1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590933 inlägg · 6217 ämnen

Timrå IK - Linköpings HC 2011-01-29

« · 1342184 Till forumet

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2011-01-29
det ser riktigt bra ut tycker jag. timrå tacklas och offrar sig och kämpar klart alla situationer (nästan). Överlägsen skottstatistik, överlägsen tacklingsstatistik.
får vi bara lite utdelning på våra chanser och långa anfall så kan det här bli riktigt skoj.
Kommentera

pefr: Vi kom undan med en skaplig armbågstackling bakom egen kasse också.
Kommentera

pefr: där hade vi nog faktiskt årets solklaraste tripping
Kommentera

det smälls på i varje situation, I like.
Kommentera

Olle: Jo diving hade varit möjlig. Men roughing?!
Kommentera

T T: Vad i hela...? Pikkarainen förstärker ju iofs men Melichar kommer billigt undan där.
Kommentera

Är det ett skämt eller? Pikken fick för roughing.
Kommentera

Ha ha...... kör dom med bortastället idag för att förhoppningsvis få vinstkänslan från bortamatcherna med sig hemma i Eon?
Kommentera

Genidraget? Spel i bortaställ i kväll.
Kommentera

Skarin: Det gör jag. Men då ska du veta att jag hade samma känsla inför Modo.
Kommentera

Ambroo: Håller du med nu oxå? Jag tror nämligen att vi (den röd-vita röran) vinner ikväll. Om vi brinner vill säga. Men brinner vi inte ikväll, då vet jag inte vad jag gör. Då lägger jag ner det här.
Kommentera

Har sett dom senaste fem hemma matcherna och det även dom första denna säsong!då jag bor i stockholm har jag inte haft tid innan på väldigt länge!Och det är väl sej inte riktigt likt mot tidigare trupper,timrå har alltid stått för en skridskostark och fartfylld ishockey med hård forecheking dagens trupp har inte många sådana spelare!en spelare som jamie lundmark har en oerhörd potential det syns men han gör inte mycket av det skulle han bara vara mer delaktig och vissa lite vilja då har timrå en riktig vass poängplokare och målskytt som kan bli tunga på vågen resterande del av säsongen.

illka pikkarainen som jag tycker efter Anton Lander är timrås bästa spelare i match efter match för tillfället att han inte får mer istid tycker jag är väldigt konstigt,Martin Röymark är däremot väldigt kul att perra matchar lite hårdare han kommer bara bli bättre och bättre!På anfallsidan så finns det stor potential och det kommer lossna ordentligt där snart,det är på backsidan vi har stora problem där är vi sårbara spelare som Mattias Karlsson och Sebastian Erixon tycker jag är oerhört överskattade vad Erixon gör i landslaget är en stor gåta för mig!Lyft hellre fram spelare som Skogs Halonen och Dahlroth och ge dem lite mer istid!

Dagens Match blir svårtippad frågan är om Timrå klarar av Linköpings starka kollektiv?Jag är optimist!!

Timrå-Linköping 4-3

koffe89

flyttad

Kommentera

Frella: Jag tror att dom flyttar ner Lander på backen och låter Sonntag centra mellan Murran och Lundmarkarn.
Kommentera

The great one: Här petas ingen. Han går givetvis in i fjärde backpar med Dahlroth.
Kommentera

The great one: Jokela, du måste skoja!
Självklart petar han Sebbe eller Granath.
Kommentera

Skarin:

Undrar vem Sonntag petar på backen? Jokela?
Kommentera

Inför matchen med Per-Erik.
Kommentera

Timrå IK - Linköpings HC 2011-01-29
Eftersom vi vann senast då jag startade matchtråden så får jag ta på mig att göra det igen. Kan bli ett vinnande koncept. Det känns så.
Kommentera

« · 1342184