mikenomad: Så jävla trist när man väl genomför en helt ok hemmamatch. Jahapp då blev även denna helg förstörd, som så många andra. Är det sommar snart?
Åter en TV ut från balkongen. Plus allla miljorder man pyntar till Canal Plus för att ta del av den här skiten. Nu ska jag gå över till digital opera. FUCK!!!!!!!!
Vi gör en av våra bästa hemmamatcher för året. Har allt under kontroll i början av tredje och slutar att spela och blir straffade med 45 sek kvar. Fan vad jävla onödigt.
PW börjar kännas riktigt given i kassen men kolla hur lugnt och kyligt killen spelar ut puckar till back istället för alla dessa försiktiga blockeringar som man tvingats bevittna i evighet! Det är en fröjd för ögat.
Åhhhh!! Vilken jävla viktig period som väntar. Fortsätt och gå för det nu utan att släppa in LHC. Och låt pajasarna i randig sparkdräkt hålla sig på mattan.
Och kasta bort våra röda tröjor! Och kasta mer sten på idoterna som ska blåsa i pipan i kväll!!! Sällan har så få visat så mycket idioti utan att visa vad man borde visa.
RTS: Jag sååg, men vi leder och jag orkar inte bry mig. Pikken gjorde väl bara ett par byten i den här perioden. Vet inte vart han tog vägen. Annars så hänger väl Jokelas miss mest kvar på hornhinnorna.
Homosexbögjävlaaphelvete!!! (Är det för elakt?) Men Linköping är utan tvekan den värsta klubben i hockeysverige enligt mig.
Borde någon förening dö en utarmad plågsam och bortglömd död är det denna pissavart från linköpingshelvetestrakten mitt hatobjekt no1.
Hat! Hat! Hat! Modo framstår som en belevad klubb i inavelsbältet.HATA JÄVLA LINKÖPING!!!!!
Timrå jobbar bra. Jag har inte något att klaga på i kväll. När jag dessutom hittade en liten fling av reklam där OSKARS SURSTRÖMMING synes i EoN Arena, då tror jag att detta är det tecken jag väntat på sedan 2007.
Go, go, go!
Tråkigt att man kan skåda så många tomma stolar i EoN i kväll... Jag har satt 500 spänn med JR på att TIK-Emellie inte inte är på plats i kväll... Är jag fattig eller rik i kväll?
Nån som såg kolans markeringsmiss vi LHC friläge i början av andra?. det är sådana saker han fuskar med i tid o Otid och gör att han egentligen är en säkerhetsrisk i varje byte.
Bra domare förövrigt??,, helt obegripligt hur dom kan vara så kass.
12 första minutrarna i första o andra perioden var lysande, det är så dom skall spela, Våga stå upp vid linjerna. Sedan såg det ut som vanligt "framförallt första perioden" då man kastade puckar kors o tvärs i mittzon så LHC fick börja om anfall på anfall.
Raggaren Putte: Ja, det är märkligt. Särskilt som jag tycker att han i övrigt varit mycket bra i den här matchen. Följt med upp, och kört några kyliga räder där han hållit i pucken. Men skjuta slagga verkar han ha fobi mot.
Rip Kirby: Jag ber om ursäkt för detta. Tanken var att prova i stängd miljö om kopplingen till Youtube fungerar på ett bra sätt för att kunna bjuda på en liverapport nere i Växjö ikväll innan matchen