Ambroo: Märker att Calle Klingberg dessutom är klar för oss.
Intressant. Jag Gillar hans frenesi o intensitet. Det kan hjälpa oss en del tror jag. Dessutom är det ännu ett nederlag för VF som inte kan behålla sina junisar från sina egna led. I like!
T T: Straff nummer ett är han nära att nå pucken med klubban. Men bara nära... :) Den avgörande straffen behöver inte nämnas mer, men nära det var Norrena på inga sätt.
Bissett19, Dream Team och Johnny Bravo: Jag säger som Skarin... Jag har nog aldrig sett en spelare lägga två så snygga straffar i samma straffläggning och lyckats med dem.
Vi får inte glömma bort PW ikväll! Nu hade ju inte LHC gigantiskt många chanser, men det dom hade klarade PW galant. I andra perioden räddar han oss ett flertal gånger då han blev lämnad ensam. Han ser så här långt väldigt, väldigt stabil ut.
mikenomad: Men tänk om Hirso INTE satt sista straffen! Då hade han blivit idiotförklarad. Men som tur är så är det inte långt mellan dåren och snillet :-). Ikväll var han grym! På straffar iallafall
Är det inte dags Fille får en egen ramsa/sång? Vår ene rekordhållare har ju sin "Jonte, Jonte vår idol" men Hållander är verkligen också värd en. Spånade fram denna under söndagspromenaden nyss. Melodi "Vittring" med Magnus Uggla