1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 592331 inlägg · 6215 ämnen

Timrå IK - Linköpings HC 2012-12-30

Timrå IK - Linköpings HC 2012-12-30
Jaha, på't igen då. 

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2012-12-30
Dream Team: Inte för att det spelar någon roll men mackelito kommer att kolla imorgon och han har sett tre matcher live och alla har inneburit TIK segrar!

Dream Team: Idag vinner vi. Känslan är stark.

Redigerad kommentar

Dream Team:Hoppas på 5-2.

kennas: Hoppas går ju alltid, det är aldrig fel. Optimism är av godo.

Let's go for it!

Öhrn o Wedin in i laguppställningen. Hagos 13:e fw. Crippe spelar inte.

Mäster T: Alla rätt på den laguppställningen. Det var på tiden. Synd att tiden inte räcker till att plocka in försprånget bara. Det måste Montén få underkänt för, med råge. Hur jävla svårt ska det vara?

Blir vi över 2000 tappra idag? Ser tveksamt ut...

Medgångssupportarna är få idag :)

Mäster T: snyggt jobbat Nubben, 400.000/mån åt helvete m.a.o

Det går tydligen inte göra mål längre..... Det är för bedrövligt.

Redigerad kommentar

Mäster T: Säkert snoken hans som gör att han inte spelar, Inte att han är oduglig.

Älskade Hallin! Snabba avslut på mål...

Hedström får pucken i slottet. Med forehandfattning... Vad gör han? Vänder ut till sargen o försöker spela en back...

Undrar varför vi inte gör mål?

Wedin tar ett varv i båset o peppar alla i båset inför 2a peeioden...

Dött som i graven...

Som sagt, det går inte göra mål....

Kan nån vänlig skäl plocka bort nr.13 han har ju 0 spelsinne!

Suck...

Lundström bra.

Backarna klart ok bakåt. Obefintliga offensivt.

Frw förutom wedin örn rhodin. Tröga o åthelvete för omständiga... Svårt att göra mål om man ingen tar avslut.

73Sjöbba: Har inga exakta fakta men läste bara för nån dag sen att Crippe har 220/mån, och Hagos har säkert inte mycket mindre.

Men tro gärna på expressen du, det gör iallafall inte jag.

Man får fira att vi håller nollan. Det här är illa. Riktigt jävla illa. Och jag småskäms lite över Eje Lindström typ bara fick typ artiga aplåder när han hissades i hallen på annandagen. Hamnar någon i detta lag där, då lär han sparkas dit! Helvete!!!

Smokey: Så uselt att klockorna stannar. Vi fixar inte Lilla SM med det här laget.

Manderville: Nubben är kung. 370,000 kr till två B-lirare. Vi lägger sådana summor på Sundström-Skröder.

Icing-Ove: Ni överlever ändå, inte vi.

Manderville: Bara att hoppas att Bräcke tar över kontrakten på båda eller splitta med S-valls hockeys damlag.

jå1: lol

Ska fem noll segernn bli ett faktom så måste det bli fetarne islossning i tredje...

Kan monten någonting om offensivt spel?

Jag blir skraj över den röda tråden att så många drar ner tempot i allt när det skall anfallas... Jag menar lixom i allt... Passtempot är vasare i mittzon än i anfallszon... Skridskotempot är högre i utvisningsbåset än i anfallszon o det skjuts mer i knatteuppvisningsmatcherna i periodpauserna i linköping än av timrå under 3 matcher...

Robinson tappar sin kille o han gör mål...

Jag har sett det förut...

Faktiskt...

Grillfors ja.....

Manderville: Hagos tjänar väl 150 000:- Vilket är för mycket i sig. Kollar man XP's artikel så ser man snabbt att Timrå har en betydligt lägre budget än dom övriga lagen. Generellt sett så är inte Timrås spelare överbetalda. Inga stjärnor förutom Nordgren. Sedan står XP's trovärdighet minst lika högt som svammlet här på HS, så länge det inte hänvisas till några säkra källor.

Alltså, nu tycker jag Monty får prata med Nordgren. Visserligen är han väl vår bäste, men det har hänt alldeles för många ggr som han står för avlastning och spelar in pucken i mitten rakt i famnen på motståndarna med mål i baken som följd.mars nog sett det 7-8 ggr faktiskt. Ska jag vara ärlig är det nog nästan bara han som gör så.... detta måste få ett slut.....

Nu får super-Tommy ta över i båset snart tror jag.... Här ska tuggas taggtråd inför lilla SM.

Jag tror att bagarn klippte honom på penis eller pung...

Modano: Känns förnedrande att du tar på dig äran att klanka ner på det kvinnliga könet! Det blir fan nästan roligt mitt i denna svåra sorg.

söder över: kom igen nu gubbar, detta vänder ni.

En fråga, lästa något om att matt Robinson ska lämna Timrå , finns det sanning bakom de eller har jag hört i syne? ;)
En mycket bra back annars.

Rutinerat av unge engstrand att bjuda på en liten dykning...

Så jävla rätt av lundström att göra likadant!

söder över: Monte'n kan offensiva spelet, så även Gunno och några till, men inte resten av laget.

Jag tror att bagarn klippte honom på penis eller pung...

Kan dom inte bara plocka bort Sebbe i Pp, vi behöver nån som KAN skjuta ett slagskott!!

Smokey: Klankar inte ner på damhockeyn tror bara att haggan crippe haft svårt att ta en plats där eller färga in.

Berka: han har ju bara kontrakt säsongen ut så sannolikheten att han byter klubb finns väl.....

erathoo: jaha okay, hoppas ni kan signa han igen då för i mina ögon är han en bra back med härliga offensiva kvalitéer

Modano: Ok. Vi blir typ bara lite oroliga över din fabules när det gäller tuffa killar;)

Det blir snart komiskt detta med missade målchanser....

Smokey: Duktig du är som hittar sådana i TIMRÅ !

Jag tror aldrig jag har känt mig så uppgiven tidigare sen vi gick upp..... Det här grejar vi inte....

RTS: om så var falltet att resten av laget inte kan alltså. Varför är det hallin wedin o annat skräp som får det att hända något medan gunno formationen står still o hoppas att allt löser sig av sig själv?

Hahaha

Domarna har full koll ser jag..

Kattgubben: jo, fast defensiven funkar ju, bara två mål släppta på två matcher...... :-( ....suck.

Jamen Asplöven borta ser vi fram emot 2013

Nä, nu måste man verkligen få in en kille typ Sonnenberg / Manderville som kan injicera lite självförtroende och även få in en o annan puck, annars kan detta bli riktigt pinsamt. jobba Nubben!!!!

Man skäms!, man skäms över att se laget spela!

erathoo: vad ska man som utomstående säga?!
Ni spelar ju helt okay, checkar bra och skapar många lägen och får många PP'n med er, den stora frågan är varför så många i Timrå är så ineffektiva, jag såg inte alla målchanser men nog bör det ha handlat om 10 kvalifiserade st?!
2 torsk på 3 insläppta säger ju de mesta, får ni bara in några kassar så kommer poängena.

Nya tag gubbar, ni är bättre än resultatet idag!

« · 1545168