The great one: såja!! Äntligen ett distinkt avslut, inget jävla pet. Den här löven-kommentatorn förresten, har han snart ursäktat hela Linköpings säsong nu, inklusive kvalspel och degradering och hela skiten? Låter som att det bara är synd om LHC så fort något inte går deras väg.
bar mofftak: när man ser LaLeggia spela så där och sen att man inte ens jobbar klart situationen nere i eget sarghörn utan ger bort pucken till LHC innan domaren blåser av för utvisning, då vet man att det lär bli en ”sån där” kväll.
Bragd-Birger: Oerhörd jinxvarning nu, men vi har bara torskat en enda hemmamatch under ordinarie tid den här säsongen där vi inlett målskyttet. Djurgården i höstas.
Hassan: nja, gör vi det? Tycker att vi forecheckar halvhjärtat men naivt, sen lyckas vi ändå inte hålla mittzonen särskilt bra. Framåt går det för långsamt, och det är fortfarande drälligt längs linjerna.
Jag kräver ingen CCCP-hockey, men lite mer beslutsamhet och jävlaranamma skulle jag vilja se.
Rip Kirby: Jag ber om ursäkt för detta. Tanken var att prova i stängd miljö om kopplingen till Youtube fungerar på ett bra sätt för att kunna bjuda på en liverapport nere i Växjö ikväll innan matchen