Abron: Jo, självklart! Och man behöver inte scrolla heller. Du gjorde helt rätt. Men snart kommer någon på att denna tråd finns redan från 2003 eller nått sådant och flyttar allt till den tråden, vilket innebär vi får scrolla oss igenom all Luleå matcherna från 2003, om vi vill läsa om dagens match ( c :
mikenomad: Det jag tycker är synd, är att det är så få ämnen. Allt avhandlas ju i samma tråd, istället för att det är en tråd för varje ämne. Har man varit borta eller det har varit match får man ju scrolla 5-10 sidor. Efter du scrollat första sidan försvinner ju markeringarna för nya inlägg. Vilket gör det ännu jävligare att veta vart man läste sist. Klickar man på följ länken, kan man få uppåt 40-60 sider. Vilket gör att man ids scrolla en sida, sedan skiter man i resten. Men risk för upprepningar som följd.
timrådynamiten: Javisst, men det är ju roligt om så många som möjligt läser det budskap man för fram. Risken är att man inte orkar läsa när det blir en enda lång bautamening och det är ju synd...
Abron: timrå har haft flytet ett tag nu och jag tror att det kan bli tufft. men även en förlust kan vara bra för att vara ännu mer taggad nästa match även om vi skulle behöva några fler segrar. men jag hoppas på timrå
timrådynamiten: Tycks som om det är två läger inför matchen? Å det är ju självklart så, att för var seger som man radar upp, kommer man aningen närmare en förlust.
bar mofftak: Sjukt egentligen; det gnälls ganska friskt om Timrås spel under matcherna här inne (ingen nämnd, ingen glömd). Forechecken klickar inte, passningsspelet är bedrövligt, defensiven obefintlig och slarvigt, anfallsspelet är trubbigt.