Lite försenat på grund av teknikstrul, men nu finns Hockeypuls ute på ST-tv. Jag lägger med länken nedan. Där finns också bilder på när Janken delar ut priset till Pyörälä som årets publikfavorit - och snack med Mika.
haggen: Vilka droger har du intagit? Jag önskar att vi kunde gå in i slutspel utan "toppbackarna" Robin "Båtshaken" Jonsson, Kimmo "Jättepandan" Lotvonen och Tomas "är jag back?" Skogs. In med Junisarna istället.
dr-nix: Luleå vinner matchen pga att de har en målvakt som kan spika igen mellan varven och det är nåt som Timrå saknar. Varken Backe eller Åkerlund lär skrämma motståndarna i en kvart. Sen har de ett mycket rakare och effektivare anfallsspel än vad vi har, och många andra lag med för den delen, och det bidrar naturligtvis också till segern. 40-25 i skott tror jag det blev till oss till slut så det är svårt att argumentera mot det jag skriver...
Raggaren Putte: känns lite som att timrå går in med en whatever-inställning. Men vi kämpar iaf. varit duktiga i pp. Luleå har ganska mycket tur på det. Känns som om vi kan vända i tredje.
Yellowcard: Hur ser spelet och inställningen ut idag? Är det lojt och tempofattigt som väntat? Kollar inte själv då det luktade plattmatch lång väg innan.
Bissett19: Verkar relativt dött här inne just nu=) Ingen orkar engagera sig när matchen är betydelselös. Men såg inte ens målet, gick ifrån tvn just då.
söder över: Jag tänker att det här blir min sista kommentar i frågan (mest för att det inte riktigt leder nånstans). Jag vet inte om det är medvetet eller omedvetet man försöker missförstå och när argumenten börjar närma sig "ah men dom ... | #Läs mer ·
Lapin Kulta blandat med morfin! Drinken kallas för "Finnish naprapath" i folkmun.