Lite försenat på grund av teknikstrul, men nu finns Hockeypuls ute på ST-tv. Jag lägger med länken nedan. Där finns också bilder på när Janken delar ut priset till Pyörälä som årets publikfavorit - och snack med Mika.
haggen: Vilka droger har du intagit? Jag önskar att vi kunde gå in i slutspel utan "toppbackarna" Robin "Båtshaken" Jonsson, Kimmo "Jättepandan" Lotvonen och Tomas "är jag back?" Skogs. In med Junisarna istället.
dr-nix: Luleå vinner matchen pga att de har en målvakt som kan spika igen mellan varven och det är nåt som Timrå saknar. Varken Backe eller Åkerlund lär skrämma motståndarna i en kvart. Sen har de ett mycket rakare och effektivare anfallsspel än vad vi har, och många andra lag med för den delen, och det bidrar naturligtvis också till segern. 40-25 i skott tror jag det blev till oss till slut så det är svårt att argumentera mot det jag skriver...
Raggaren Putte: känns lite som att timrå går in med en whatever-inställning. Men vi kämpar iaf. varit duktiga i pp. Luleå har ganska mycket tur på det. Känns som om vi kan vända i tredje.
Yellowcard: Hur ser spelet och inställningen ut idag? Är det lojt och tempofattigt som väntat? Kollar inte själv då det luktade plattmatch lång väg innan.
Bissett19: Verkar relativt dött här inne just nu=) Ingen orkar engagera sig när matchen är betydelselös. Men såg inte ens målet, gick ifrån tvn just då.
Lapin Kulta blandat med morfin! Drinken kallas för "Finnish naprapath" i folkmun.