Anar Ni hur skönt det är att stå och steka korv i köket med köksfläkten på full fart och plötsligt höra ett ännu högre ljud från datorn i vardagsrummet..?
Johan J: Blir så trött på att andra lag kan få in sina skitmål, men inte vi... Men det låter ju bra att vi dominerar i alla fall, mycket match kvar! :)
Har fått en uppskattad publiksiffra på runt 4500 åskådare ikväll. Enligt källan så har Timrå dominerat. Karaktären på Luleås ledningsmål i kategorin skitmål. Luleå slår rekord i icing. Tragiskt...
matsby: Vad är old news? Att skrbk är brta eller att o:n o e:n eller vokaler i största allmänhet underlättar språkbruket?
Förresten vad skriker dom i det där landet när dom är på hockey o det blir mål? Landet där skrbk o brbc o dom kommer ifrån? Inte Daaaaaa iallafall. Möjligen zcccccccc eller bbbkkk?
rådbjer: Savalahti från J20 ersätter. Hans namn lär vara något lättare för kommentatorerna att uttala. ;)
Lulää kör väl med endast 4 ordinarie backar då. Tror jag. Låter ju lovande för vår del, men med tanke på hur effektiva vi varit framåt på sistone är väl frågan om de behöver vara så många fler... Äsch då, det här ska vi väl kunna klara! :)
Brynäs poängkung Mikael Lind ådrog sig en muskelskada i armen när Brynäs tog emot Djurgården i söndags. -Muskeln har gått sönder, men vår för- hoppning är att Micke kan spela igen innan månaden är slut, säger Brynäs massör Glenn Hellström till TT.
jon:Jag hoppas att det går stålpe inn och det rullar på 6-0 så man kan vara lite lugn på läktaren ( men man har tik-ssk i skallen fortfarande så kanske inte 6-0 räcker) FORZA TIK 11-1 skulle passa bra
imorgon är det en fruktansvärt viktig match det är ett måste att vinna imorgon för att hålla lagen som hotar oss underifrån på stabilt avstånd. så imorgon vill jag se rejäl skärpning från spelarna då vinner vi mot björnarna från norr..
bar mofftak: Sjukt egentligen; det gnälls ganska friskt om Timrås spel under matcherna här inne (ingen nämnd, ingen glömd). Forechecken klickar inte, passningsspelet är bedrövligt, defensiven obefintlig och slarvigt, anfallsspelet är trubbigt.