arf: Styf gör ju iaf det som ingen annan förmår sig att göra och skjuter hela tiden. Synd bara att spelarna inte fattar att dom måste in framför mål istället för att spela ut i sarghörnen. Inte speciellt ansträngade för luleås bp.
Jensen_12: Det blir inte lätt,men han är inte oersättlig,vill han åka över till nhl eller åka till ryssland och tjäna lite pengar så förstår man honom då är det bara att önska han lycka till.
actionleif: Amen vad i h-e! Det är ju rent utsagt otroligt alltså! Inte en gång till! Fan vad krampaktigt allting skall vara det! TRYCK IN PUCKJÄVELN OCH TYSTA LAPPARNA FÖR FAN!
El Aka Ali: Nej varför skulle jag vara det. Jag är den jag är på både gott och ont och jag finner ingen anledning att förändra mig för att "passa in" och vara andra människor till lags. Det har jag gjort alltför länge i mitt liv och nu kör jag mitt egna race och går mina egna vägar. Någonstans måste man få uttrycka sitt innersta och när man blir censurerad i programbladet och illa omtyckt av vissa andra så får det bli på det här forumet istället. Jag är fortfarande en fri och oberoende supporter samt politiskt obunden och kan man inte ta mitt subjektiva tyckande med en klackspark eller sila lite grand så är det nog snarare betraktaren som har problem, inte jag.
Jag har alltid varit en åsiktsmaskin och kommer så förbli. Vare sig ni andra vill det eller inte.
ineffektiviteten verkar lysa ikväll det enl radiosporten,men kom igen nu killar frölunda flåsar oss i nacken leder mot saik med 1-3 vinner dom o förlorar då går dom om oss och det blir en tråkig dag på jobbet imorn.
Olle: bara att hoppas på att jontes hämd som ha snackade om är schysst eller att domarn tittar år andra hållet :) nu måste dom ta och hänga några kassar! De är ju överlägsna
El Maco: Det ska man ju inte få någon utvisning för. Då släpps väl pucken helt enkelt ändå? Vad det än är så var det inte vad luleå fick utvisning för iaf.