1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590925 inlägg · 6217 ämnen

Timrå IK - Luleå HF 2008-11-20

« · 1090242 Till forumet

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2008-11-20
Wesse1: !!111!
Kommentera

Maggan: Såg inte ens de inläggen. Såg bara ett inlägg där han visade två som han tyckte skulle passa bättre som matchens lirare.

Själv såg jag inte matchen så jag kan inte uttala mig om det. Såg bara utnämningen på SVT text och visst blev jag lite förvånad, nog trodde jag att Lehtonen skulle vara bättre än Moe, men tydligen inte.

Känner inte för att kamma mig just nu.
Kommentera

ITK: även om det är en realitet, så är det usch så tråkigt att resonera som du, (tycker jag) att allt och alla är till salu, det är bara upp med lädret och betala.

Nää, håller med Tycho, Timrå måste jobba långsiktigt och försöka bygga ett lag med en stomme som stannar inom klubben, där är som sagt, Moe, Erixson, Bagarn och B Svensson, viktiga namn, kanske även Sundh kan ingå där. Även om Timrå verkar hyfsade på att få till en sammanhållning så anser jag det livsviktigt att ha en stomme på 7-8 man som håller hygglig till hög elitserieklass, för att sen "krydda" med klasspelare som Mikko och Pyrret.
Kommentera

Anonymous: Ja nog va Lehtonen bättre än Moe igår tycke rjag iaf men inte gör det mig något att Moe får priset han var också rätt bra, kanske ger han bättre självförtroende också.
Kommentera

Berglund: Ska man ge priset till någon för att få upp självförtroendet så borde #23 få priset nästa match.
Kommentera

Tänk om vi hade en spelskicklig center mellan Pyörälä och Tenkrat, dessutom en defensivt skicklig back eller två, då hade vi varit att räkna med.
Kommentera

The Fat Bastard: är inte wandell spelskicklig ?
Kommentera

The Fat Bastard: vad snackar du om? ar det fel pa wandell menar du?
Kommentera

The Fat Bastard:

Drömma kan man väl få göra, men jag är skeptisk att det blir några nyförvärv av klass, det känns som det är lite sent påtänkt att komma med det nu. Jag håller annars med, Wandell är alldeles för drällig med gummitrissan för att kunna stabilisera upp. Jag har dock redan gett upp eftersom jag insett att det aldrig är försent. Nu tar vi nya tag och börjar att ladda inför kvalserien. Det här spelet idag håller inte, det är bara att inse att Timrå IK upplaga 2008/09 skulle få det tufft i allsvenskan.

Vad säger du gubbjävel? Ska vi redan nu börja att planera för kvalserien, spara lite kulor så att vi kan göra några resor, det var länge sen nu.
Kommentera

Johnny Hazard: Ja och den kommentaren var ju väldigt mycket mognare....
Kommentera

Johnny Hazard: Hur kan man vara så J'vla Dum i huve att man kan sitta och kalla sig supporter när man sitter och sågar sitt eget lag :S tror det kommer gå riktigt bra för Timrå i vinter , allra helst om man får in en stabil back. sen center oroar jag mig inte så värst över då Wandell mycket väl kan snurra runt med Pyörälä och Tenkrat, Bogg förövrigt va en bra värvning då han gång på gång imponerar med sina fina passningar och lugn, precis va Timrå behövde i dessa tider. och det verkar ju gett resultat med ? , men 3 vinter av 4 matcher sen uppehållet är väldigt bra !!! sen bagarn är ju som vanligt sjukt bra defensivt och börjar även få snurr i anfallszon. Så sluta sitt här och snacka kvalserie era slusk ! gå istället och betala inträde på var enda J'vla match och gör allt ni kan för att heja fram Timrå till nya 3poängare !

Tack för mig !!
Kommentera

TobiasThyr: Håller med !!
Kommentera

Johnny Hazard: Humor och ironi. Det är grejer det...
Kommentera

Snoop: tack =)
nä men nu lär jag dra på jobbe, får svara på all kritik från pessimisterna när jag kommer hem :)

Alltid Rött ! Alltid Rätt !
Kommentera

Hälge: Det verkar inte vara nåt för det här forumet i alla fall. Jag står för mina okvädningsord, även när det blåser kall motvind från Bottenviken.

Det blir kvalserien, kom bara ihåg var ni läste det först!

Nu ska jag supa mig full, en flaska rötjut i tarmen, se på riktig hockey, rolig hockey, gladhockey, Växjö Lakers - Leksands IF.

Vi synes på nån kvalserieresa, ha de bra alla!
Kommentera

Johnny Hazard: Så otroligt löjligt att hålla på sådär, laget har verkligen ryckt upp sig efter uppehållet, Backlund har varit 4-5 stjärnig varenda match sedan uppehållet också. Sen att bajskastningen ska fortsätta härinne ändå är helt beyond me
Kommentera

Johnny Hazard: Lessen att säga det men du var inte först... Och jag kommer ärligt talat inte ihåg exakt vart jag läste det först. :/
Kommentera

ITK: endera är du en sjuk människa, eller så går du på små blå piller och inte får utlopp för dina känslor,,

Kvalserien???? börja med att kolla hur serien ser ut, hur många j-la poäng skiljer det sig mellan tvåan färjestad och ellvan Timrå jo åtta poäng, sju poäng till trean o feman, fyra poäng till slutspelsplats, grymt tät som jag ser det,,

Hur i h-vete kan man ge sig in i diskutioner om saker man inte kan ett j-la skit om, hur det går till och köpa spelare,

Du visar verkeligen din inkompitens med att bara se missar i timrås spelare utan att se vad motståndet gör,,Men klart en så kallade supporter som är så j-la kåt på att spela kvalserien måsste ju dra sitt j-la strå till stacken och kapa alla spelare så vi verkeligen hamnar där,,

Har du någon gång verkeligen sett en hockeymatch på tv iaf, eller otiminstonde läst om en match i Kalle Anka o co,,
Kommentera

« · 1090242