1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK - Luleå HF 2010-11-27

« · 1312048 Till forumet

Timrå IK - Luleå HF 2010-11-27
Ja, då är det dags för en sen lördagsmatch igen. Jag tycker inte att det är bra men som sann supporter går man ändå.
Jag hoppas vi kan ta alla tre poängen av Lule den här gången och det bjuds på bra Timrålir.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2010-11-27
John K: Backkris till den matchen som det ser ut idag.
Vi får hoppas att Kolan är frisk i magen utan rännsketa bara.
Skogs har kört elchocker i ljumskarna dygnet runt så han hoppas man ju på.
Dalroth får spela antar jag.
Granath o Jokela definitivt borta.

edit: Uttänjt inre ledband så är Jokela borta 6 veckor.
Jag tror att det som bäst är så. :(

Redigerad kommentar

Kommentera

T T: nja den här gången tycker jag man får ta till juniorer eller nått istället. Gabriel Karlsson lär få kliva ner och lira back också. Men förhoppningsvis kommer Mattias Karlsson tillbaka till lördag och då har vi 6 backar (om man ger Dahlroth fortsatt chansen).
Kommentera

Hahl Bundy: 6 veckor....jag har gått med samma i två år utan att det blivit bättre :-(
Kommentera

Timrå Icon: Hm, vi pratar fortfarande ledband va, inte rännsketa?
Kommentera

T T: Hahahaha!! Ja faktiskt :-). Men det skulle inte förvåna mig om du har en länk till någon som haft "kabeldragning till reningsverket" i två år du som kan länka till allt he he
Kommentera

T T: Schubert fick precis kicken från Frölunda förresten
Kommentera

djävligt irriterande att man inte kan köpa familjebiljetter via telefon eller på nätet . va fan är de så för .antingen så får man chansa och åka ner med risk för at de ska va fullt . eller också så får man lägga 230 spänn på små barnen
Kommentera

T T: Jaha, jag hatar när jag har rätt ibland.

Farbror Icon tror att han har problem med knäet, fast egentligen står han i kö för en höftkuleoperation.
Kommentera

Han kör på med sin rehabbit och det kommer nog att ta en vecka till, säger Fröjd till hockeykanalen.se.

Örjan Fröjd i rollen som Herr padda från Paddeborg?
Kommentera

Men seriös kan vi verkligen ha sånt här oflyt hela tiden? Varför blir dom heeeela tiden skadade!!? benbrott och allt möjligt, drick mjölk!
Kommentera

Hahl Bundy: Hehehe! Ja efter alla Ibizaresor i unga dagar är höftlederna helt slut ;-)
Kommentera

Timrå Icon: Kan inte bara vara höftlederna som är slut :)

Redigerad kommentar

Kommentera

Hahl Bundy: Kan man transplantera en lever...? Man kanske kan odla en ny på ryggen...? Ungefär som de gör med banjona i Ö-vik...?
Kommentera

Hahl Bundy: Han kanske kan prya som präst under tiden?
Kommentera

spud: Tror jag inte, ni har väl Näslund i styrelsen redan?
Kommentera

Simmalugnt: Ja han hade starka ledband Eddie he he!
Kommentera

Hahl Bundy: Jo men han har lämnat den banan, Mikko har ju ett mycket aktuellare intresse för det andliga.
Kommentera

spud: Som Jihde säger: Hur tänker du då?
Kommentera

spud: Jaha det har jag totalt missat.
Dessutom har jag glömt det där.
Kommentera

Hahl Bundy: Jag tycker det sett ut som om han har haft ont någonstans ända sedan han kom.

Hur som havre. Tråkigt. Framförallt att alla blir skadade på en och samma gång.

Corsovo lirar i morgon. Bra. Sedan är min känsla att även Kolan kommer vara med. Kan nästan lova det.

Den STORA frågan är om MM hinner bli spelklar. Brukar ju annars gå ganska så fort när man tar hit folk från andra länder. Så även denna gång, hoppas jag.

Kommentera

spud:

Var var du i går kväll lilla gubben? Det var ju nästan så vi saknade dig.
Kommentera

Hahl Bundy: Haha det tog ändå bara knappt en dag för Spud att förtränga torsken. Imponerande!
Kommentera

Olle: Han borde nästan få pris för det tycker jag. Ska vi skramla till en Timrå-tröja kanske...?

Redigerad kommentar

Kommentera

Olle: Men med tanke på hur våra insamlingar brukar fortlöpa lär det väl bara räcka till nya strängar i banjon....
Kommentera

Skarin: Skriva kontrakt med Schubert till uppehållet?? Han passar som in med alla utvisningar han tar... :)
Kommentera

Skarin: Han ser ut att vara klar.

Nr: 14 Murley, Matt 1979-12-17 LW L 183 92 USA
Kommentera

Timrå Icon: Ja med tanke på att en välkänd modospelare sågs i timråklacken igår så kanske det inte ligger så långt bort för honom att dra på sig en lite ädlare tröja.
Kommentera

Olle: Ja han hade ju en igår som såg lite för stor ut ;-)
Kommentera

Skarin: Det är ju bara till att para ihop Gabbe och Sonnentag!;-) Näe men skämt åsido... Är Kolsson tillgänglig imorgon och Skogs om ett par matcher så är det inget att få panik över. Ska man vara lagom elak så överglänstes Jokela t o m av Dahlroth igår.
Kommentera

Viklund: Vad i den där raden säger att han är det?
Kommentera

Ambroo: Det enda som framgick av den raden var att han verkar blivit 2cm kortare....
Kommentera

Ambroo: Timrå har skickat in nummer och info, ungefär som när du importerar en bil och får ett reg nummer. De ska bara vara att tuta och köra
Kommentera

Ambroo: I en presentation jag läste var han 185cm lång. Han kanske sköt ut sig med katapultstol från LHC...? Då brukar man bli lite kortare ;-)
Kommentera

Viklund: Hoppas den är besiktigad....
Kommentera

Ambroo: Nåja, Jokela har flugit under radarn i bra många matcher utan att göra bort sig medan backar som Sonntag, Erixon och kolan har fått utstå skit. Jag tycker helt klart att det här är ett tungt avbräck och vi kan inte förlita oss på juniorer till att utgöra stomme på backsidan.

Redigerad kommentar

Kommentera

Olle: Men man skall ha i minnet att det är lätt att skylla på backar då man förlorar matcher. Det märks tydligt då de gör misstag.
Kommentera

Timrå Icon: Backar får alltid mer skit, så har det alltid varit :) Ofta i defensiven, i år, tycker jag att det har varit forwards som agerat vimsigt. Alla gånger som man sett en ostörd back på blå stå och ladda och forwarden som ska stöta har backat ner i knät på Pitkemäki...uscha!
Kommentera

Olle: Ja precis. Det är en effekt av det nya snabba spelsättet med hög checkning och rakt spel med mycket puckinnehav ;-)

Redigerad kommentar

Kommentera

Hahl Bundy: Vilken kultrulle! Burt Reynolds var med där har jag för mig. Men Spud var väl den där som satt på kåken i halva Trainspotting det va...? Those were the days....Husum by night....
Kommentera

Timrå Icon:

Spud satt mycket riktigt på kåken i halva Trainspotting. Utan att klaga. Sedan sket han ju på sig i sängen också. Samt svarade för denna klassiska anställningsintervju för ett jobb han inte ville ha och inte heller fick...
Kommentera

DJ Hemp: Ja just det! Han skitade ned svärmors kök hehe! Och svärmor själv. Ännu en kultrulle!

Redigerad kommentar

Kommentera

Timrå Icon: Jag gillar avsnittet när modopatriarken börjar steppa i det här klippet. :)
Kommentera

Murley är klar till i morgon:

Redigerad kommentar

Kommentera

T T: Härligt nu kan man koncentrera sig på nåt viktigare :)
Kommentera

T T: Va var de jag sa ;)
Kommentera

Hahl Bundy: Spriten?
Kommentera

DJ Hemp: Framför allt betyder Spud ungefär "småpotatis" på brittisk slang och kan även användas synonymt för en lite för liten penis. Hilarious!
Kommentera

« · 1312048