ÖstrandsNisse: öööööh ok.
fast så jävla klass är han väl inte?
nästa år blir han klass men nu är han fortfarande lite förnorskad...
=)
ÖstrandsNisse: Iofs jämnfört med mång av sina kollegor i tik tröja så ja jo nog fan är det klass på honom alltid...
han ligger kuh bara på -5 trots att han lirar i genomsnitt 22:37 per match
o det i seriens klart skitsämsta lag spelmässigt...
önskar bara att han kunde ta för sig lite mer i pp bara...
murrans flärpar är lästa nu...
spud: Var det lite svårt resonerat? Du kanske tänkte att spelplanen borde vara något i stil med 'nu går vi ut och vinner med 7-0 grabbar!' ?
Ledtråd: jag tror att han menade att man taktiskt spelade så som man pratat om innan.
ÖstrandsNisse: Bremberg är horribel. Att han bänkades i HV känns allt mindre beroende på en 'tränare som inte vet hur han ska användas'.
Extra penibelt blir det när just Brempan går ut och sågar Perra med att han lallade bort träningarna, och att det var hans fel att det blev skit på isen. Vad ser han när han ser sig i spegeln? Ska vi gissa på att han tänker 'hur fan ska man kunna prestera i den här hålan, med familjen 40 mil härifrån? Hade inte Djurgårdens klubbledning varit dumma i huvudet hade jag varit firad poängkung där nu'.
Sicken karaktärsspelare. Usch!
Edit: jävla skittangentbord! Segerwirren kan det knappast bero på.
Redigerad kommentar
ÖstrandsNisse: ja du antagligen för att ekonomin var helnuppad o folk sprang o gömde sig så långt som möjligt från arenan...
pengarna till någon ny vampola fanns alltså inte Bremberg var alltså en chansning som inte slog väl ut o handen på hjärtat hur dyr är bremberg? han tokdissades ände rätt hårt på slutet så han lär knappast stått så högt i pris? han har juh inte tex robinson´s ålder dvs utvecklings potential...
flurran är jag mer glad över där gjorde nubben en bra värvning! tänk om den fan kunde utmana sin back o gå lite rakare på mål när han transporterar puck uppåt i banan! han är ju snabb som vinden o har ett bra skott!
arnio: TACK!!! det känns underbart!
jag vill tacka min familj som stöttat mig hela vägen fram till detta kalas!!!
=)
Bragd-Birger: isf så HATAR jag äckliga brempan!!!
FORZA HALLIN!!!
hur fan tänkte Nubben då?
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Läser att Robinson nämns. Han avgjorde idag, fint så. Men som alla andra speldumma backar så slår han ofta bort många pucker djupt i egen zon. Tittar höger, spelar blint till vänster. Som spelskicklig back (som han ska vara och ibland är) ska det inte behöva inträffa så ofta som det faktiskt gör.
Annars: wiiihooo, 18 poäng till slutspel!! Kom igen, det kan, teoretiskt gå.
Bragd-Birger:
Bremberg gör mig förbannad. Det gränsar fan till bedrägeri. Möjligen vaknar killen då matcher gäller. Tala om att inte gå till jobbet. Näslund var där och nosade på ett tryout med snubben. Blir orolig bara av det....
Captain Crash: Antagligen är man duktigt svältfödd på framgång men tycker det var en rätt udnerhållande 0-0 match. Åtminstone om man såg den på plats. Plus till Jonte, Hallin, Jocke och Robinson. Även Robin Lindqvist kändes jävligt pigg i matchen.
Bremberg kan man bryta med nu eller bänka och spela Boyce så vi får någon fart i den formationen också. Maken till loj spelare har aldrig skådats. Gnäller man på bristen av karaktär hos Murley så vet jag inte vad man ska kalla Bremberg? Halonen bör rimligtvis ha lastat slant på Luleå med tanke på hans tiotal blindpass rätt in i slottet.
bisterfinnen:
Timrå har ju ett antal matcher att slipa taktiken. Vi snubblade in i kvalserien förra säsongen och det kan bli likadant i år, snyft...15p på 15 matcher hade vi då i slutspurten. Ser dock stabilare ut i år..
Oscar Hedman visar bra inställning. Molinder ser dock lika vilsen ut som vanligt. Luleå spelar idag ju ungefär som allsvenska lag i kvalserien, defensivt tuggande..
ÄLGDRÄPARN:
Har man den jävla lönen skall man visa det. Satan vad irriterad jag blir, han ska ju leda laget elitserien ut och i kvalserien. Visa lite ledarskap eller ge fan att skriva på kontrakt du skiter i!
(Lyssna du också Dick)
Redigerad kommentar
ÄLGDRÄPARN:
Tänkte då hans spel är så djäkla skitnödigt så måste han sitta på en redig diarré.
Skönt med seger!
Pelle Hallin (vår egentliga kapten) bäste utespelare i TIK! Jag satt också under matchen och berömde Robinson. Han har varit riktigt, riktigt bra de senaste matcherna!
Bremberg tror jag faktiskt kan bli viktig i Kvalserien då han kommer få lite extra tid där. Bland annat powerplay kan bli avgörande i dom matcherna.
Också en favorit i repris...
+++++ - Joakim Lundström
++++ - Pelle Hallin
+++ - Mat Robinson
++ - Damien Fleury
+ - Alexander Larsson