John K: Eller nagel i ögat. Alternativt varböld i nacken.
Det är ok. Gå vidare i livet utan att vända dig om.
Sammanfattning av matchen:
Mestadels en av de mest underhållande 0-0-matcher Timrå IK presterat. Att TIK sedan avgjorde och vann på straffar är bonus och viktigt för tabelläget.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
larsn: Viss skillnad iofs då Zlatan bara har Svenskt pass och Bellissimo har både Kanadensiskt och Italienskt och där han faktiskt står för det Italienska Landslaget.
Hade Zlatan haft bägge passen och spelat för Bosniens Landslag hade nog inte så många kallat han Svensk heller.
Redigerad kommentar
Mäster T: Den där KANADENSAREN i mål är inte så tokig ändå!
söder över: Vi har förstått vad du menar nu men likt förbannat håller ingen med dig!
Du måste förstå att det finns ett motståndarlag som gör det svårt för oss också.
söder över: Jag tycker att vårt spel passar otroligt dåligt mot lag som Luleå, dvs. ett lag som spelar äckligt defensivt samtidigt som dom har otroligt skickliga spelare offensivt. Jag tycker faktiskt att just Luleå är ett av lagen som Timrås spel passar sämst mot i år, just därför är jag så grymt nöjd med dom här två poängen.
Jag tycker att Timrå IK är på peaken av sitt spel, sett till innevarande säsong. Vi har inte varit bättre, övergripande sett, än vad vi är just nu. Vi nollar bottenkollegan som vi måste ha bakom oss, vi läxar upp SAIK och tar 3 grymma poäng och sen plockar vi till oss två i den här matchen. Det är klart att man får tycka vad man vill men jag måste säga att jag inte alls förstår din kritik, själv har jag inte varit så här nöjd sedan domaren släppte pucken i första matchen förra säsongen (kvalserien borträknad så klart).
Grymt bra insats av Timrå mot en äckligt disciplinerat Luleå!
Timrå spelar med ett enormt tålamod (äntligen på hemmaplan) och minimerar misstagen!
Jag är stolt!
Den årliga mellandagsrean på billiga poäng håller i sig i botten ser jag :-)
Nää starkt jobbat Timrå! Fan så skönt att ni täppte till Lulio
Matchfakta måste vara något slags rekord. Tre perioder plus fem minuters förlängning. Inga mål, en utvisning. Kortaste matchprotokollet i elitseriehistorien?
T T:
Vill ni ha tillbaks Moe? Han gjorde 2 - 1 för Leksand precis ^^
Jag vet inte men AB lyckas ändå vinkla Luleås förlustmatch till en bragd för Rautio.
Imponerande...eller nåt.