Herminator: Idag vill jag se förstecentern kliva in och visa att han är precis exakt det. Vill också se ett försvarsspel värt namnet. Och ett rött hav på läktaren.
Men är ödmjukt medveten om hur katastrofalt Timrå brukar uppträda efter ett längre uppehåll.
snushane: Hoppas det lossnat lite med biljettförsäljningen. Själv återfinns jag på västra stå ikväll, det var länge ovisst eftersom jag håller på att flyttstäda och var osäker på om jag skulle hinna. Men nu är det klart! Giffers hade 6000 pers igår i Superettan, det tycker jag imponerar även om det var toppmöte och de hugger på allsvenskan
mikenomad: ikväll vill jag se en jämn match. Inga skräcksiffror i baken tack. En torsk är att vänta realistiskt sett. Har Ante kunnat styrt upp defensiven? Det som ska vara får starkaste del har visat sig vara ett fiasko. Nu jävlar vill jag se snabba exakta bladpass..
Hassan: Jag tror att de översta 6-7 raderna på kortsidan är tomma också även fast det ser fullt ut. Men där har de ju Timråflaggan och den tas bara bort och öppnas för försäljning när det verkligen pekar mot fullt hus. Jag kan ha fel, men jag tror det är så.
Laken: Ser ju ändå hyfsat ut när man kollar tomma stolar. Inte mycket kvar på långsidorna. Finns en del på kortsidan mot E4an men annars ser det ju bra ut. Återstår väl att se hur många som vågar knö ihop sig på ståplats.
2 sittplatssektioner är slutsålda nu. Ser ut som det tickar på rätt bra faktiskt. På kortsidan finns dock en del platser kvar. Men det börjar kännas realistiskt med 5000 pers.
nectis: Tur att flertal spelare är van uppehåll, lex Sture. På Torsdag hoppas jag se en 1:a period som förr i tiden när motståndarna var nöjd med 0-2 i baken. I 1:a paus säger Bulan att de visste att Timrå skulle komma ut hårt men att de skulle stått emot bättre. 2:a perioden präglas av att Liljewall retar upp Shinnimin så mycket att han ger långfinger till Huss. 3:dje perioden består mest av att Boyce täcker skott. Efter matchen är Gustafsson bitter eftersom han insåg att han prioriterat minecraftpengar istället för 150grammare på inez.
T T: Tråkigt om/att swishbetalning exkluderar ett antal åskådare. Samtidigt är kontanthantering både kostsamt och tidskrävande så jag förstår om man tagit det steget.
The great one: RV har alltid varit ett löst sammansatt kompisgäng som haft ett gemensamt intresse för läktarkultur. Det finns ingen ingångsrit eller medlemskap, RV existerar bara på läktaren - därav en läktargrupp.