bar mofftak: Vilken horribel jävla utvisning. Domaren ser bara att han faller och då måste man ju blåsa. Jag tycker ändå att vi har mycket mer jävlar anamma andra halvan av matchen. Viktigt inför ett kval.
Andersson: Den där bristen på den annars förmodat självklara desperationen som ett lag i Timrås position borde känna nämnde ju Blomqvist i intervjun i första pausen. Man saknar nog de taktiska direktiven tyvärr.
Tafatt, lojt, ängsligt, stillastående och duttande.
Spelarna har helt tappat det! Finns ingen spelidé, varje passning man ska lägga är till någon helt annan adress, än vad som är tänkt, ingen spelare står på rätt ställe och formationerna jobbar inte ihop.
Tränarna har en huvuduppgift och det är att få ihop ett lag, det enda jag ser är individualister som försöker spela ihop utan någon tanke alls och inget coachande.
Laget måste få något att tro på, och enda sättet är att byta ut rösterna i båset.
JonteD: nej det är jag väl i och för sig inte, inget förvånar längre med Timrå IK. Jag omformulerar mig: ”det här är sista säsongen JAG någonsin kommer se Freddan i timråbåset” 😂
Dubbeld: Säger det i all välmening men spara på krutet till kvalet, vi kommer få alla chanser i världen till att explodera i en kakafoni av kräks och tårar 😅. Vi är faktiskt bara några veckor från att bli kvitt Freddan, jag tror man måste hitta dom små positiva sakerna mitt i allt mörker.
Nä jag vill inte ens ha kvar Nubben efter denna säsong. Hur fan kan man inte se att bra spelare plötsligt börjar suga så in åt helvetet mycket efter träningar med Freddan.
Både Paigin och Åberg i början va så jävulskt bra på sin roll, nu så ser dom helt livlösa ut. Hur fan kan man ha kvar en sådan skit tränartrojka. Skam för märket på bröstet att ens ha kvar idioten.
Dahlén ska fan ha en personlig ursäkt från Nubben & Co på knäna efter att ha kastat iväg chansen i SHL dom fick.
bar mofftak: Eller hur man ska spela under fredantes stryre för försvarsspel de tror jag att han va ypperlig på innan dom programerade om honom plus att man inte utnyttar honom i PP med hans otroligt bra skott som nästan 99% träffar mål!!!
Andersson: Det är så härligt att se domarna. I matcher mot Timrå så delas det gärna ut TILLSÄGELSER till motståndarna istället för utvisningar när dom slashar en målvakt eller slår nån på käften efter avblåsning. Det bara haglar VARNINGAR.