Zoogin62: Lyytinen är dock ett frågetecken så inte helt borta från ikväll tolkar jag det som. Men räknar inte med att han spelar. Då har vi 3 backar borta.
Vi har vunnit 2 av 2 mot Luleå i år. Den senaste rätt klart också. Men med dessa skador vågar jag inte utropa seger. Känns som att Luleå vinner då de säkert är mer hungriga och desperata med tanke på tabelläget. Hoppas dock att jag har fel och Timrå vinner. Lär bli en rätt bra publiksiffra ikväll kan jag tänka mig. Över 5000 iaf.
Tror det är viktigaste hemmamatchen på säsongen att vi öppnar som en klassisk bulldozer. Alltså, som vi sedan långt tillbaka är van med att Timrå gjort på hemmaplan oavsett säsong. Vi har ett kraftigt försvagat lag, och en nyckel till att detta ska bli poäng är att Inge skräck i ett bräckligt Luleå. Får de ta taktpinnen, och vi agerar på hemmaplan som vi gjorde mot tex Brynäs senast, tror jag vi får svårt att vända skutan med rådande trupp.
Äsh då ingen fara, ni kommer vinna vilket fall ikväll :))) vi kan leva i zonen hos er men skjuter ändå bara alibi skott, så alla målvakter är mer eller mindre världs målvakter
Ge oss frid Å vinn ikväll rabbuslingar!!🙏 Ida tog ja å Fimpen sparken tä Bolage!! Nu sitt vi i hemmabaren å annlysera inför matchen i Isstadion ikväll!! Sjukstuga 😩 Ä Sven Melander( Bärra ) mä på bakken ikväll 🤔 Lönnå på Grammofon!! Låt dä rinna lätt i strupuslingen..🥳🥳🥳 Kaffe kaka å tredje raka mot Lulä…Halleluja 🙏
Tom Topp: Lasse Johansson klev ju av för sjukdom mot oss och spelar nog inte ikväll. Undrar om det är nån skit från Frölunda som Rautio och Svensson dragit på sig...
bar mofftak: Det är ju som alla vet större risk för skador när man måste belasta vissa nyckelspelare hårdare! Men vi får hoppas att vi slipper fler skador ikväll. Dessutom hoppas jag även på seger, borde inte va omöjligt om vi har marginalerna på vår sida!👍
Ikväll skulle det sitta så jävla fint med en seger pga laginsats. Inget flyt, inga slumpmål. Bara kamp, karaktär och välförtjänta mål. EA gör två, Walli, Boyce och Lundin ett var. Där har ni det.
palleparling: Tror det kan bli så att detta gör att hela laget är helt påslaget från start över hela banan. Vill minnas att Rögle hade ett riktigt stort manfall mot oss senast och vi minns väl hur det påverkade dom?
Zäta75: Ja här har det fan inte getts upp nån säsong! Maken till papp-psyken får man leta efter. Tror jag behöver en hs-paus nu, vi hörs till kvarten 👋