Med tanke på 5 mot 3:an de fick med sig förra mötet hos oss som avgjorde matchen, så kan vi nog räkna med att domarna tänker försöka avgöra igen. De hade kunna kompensera den världsfrånvända utvisningen direkt med trippen på Lander, men icke.
Fy FAN vad bra jobb av MPS. Redan i egen zon när han bara med urkraft trycker upp senapsgul mot sarg, som egentligen tagit sig förbi honom. Sedan liggandes lyckas skapa spelvändningen. Synd att han själv inte fick göra målet!!
josha840: ja, det är nog fullt möjligt, och kanske mer trovärdigt att det skulle bli så. Jag kan däremot känna att det är mer att önska hos Pääjärvi. Jag vill verkligen se honom lyckas då det en gång i tiden var en favoritspelare när han tog klivet till A-laget. Idag kan jag däremot känna att Värmhed borde få chansen i en 4e.
Jag vet att Pettersson inte spelat center på flera år men det hade varit kul att se Timrå mönstra tre producerande kedjor med en 4e som kan gå in och avlasta samt fokusera på att föra upp spelet i offensiv zon.
Jag blev förövrigt väldigt glad att Värmhed får kontrakt nästa säsong. En spelare jag tror kan göra riktigt bra ifrån sig i en 4e kedja. De inhopp han gjorde tidigare i år lämnade starka intryck.
eliassjo : Han har haft no contact osv på träningen med. Tror han fick någon smäll upp mot ansiktet. Var det inte Lundqvist som delade ut en fuling mot Erixon?
Rip Kirby: Lilla farbrorn Röd o Vit HOCKEYDYNAMIT önskar alla dessa trevliga Timråiter som brukar husera härinne i vår bok en riktigt GOD JUL OCH ETT GOTT NYTT ÅR med en seger mot Mordor den 4/1 🎄❄️🧑🎄🎊🎉🎀