Ny match, ny möjlighet till avgrundsdjup irritation. Det irriterar mig redan nu att vi sällan har några problem med Luleå i Luleå, men på hemmaplan blir det nästan alltid krampaktigt och målsnålt.
Knylan: Man vet att det är dyster stämning i TIK-hockeyn när det blir noll aktivitet i matchtråden efter att den funnits i några timmar.
Hoppas helt ärligt på en förlust idag så att vi inte lever med någon illusion om att top 6 är en möjlighet och att det sedan blir en överraskning med åttondelen.
Andersson: ok, så förutom att vi är sämst på special teams och straffar, så har inte en enda av våra båda fantommålvakter över 90 i räddningsprocent. Plus att vi har ett hologram i båset. Den här 7e platsen börjar ju mer och mer likna en kandidat till SvDs bragdguld
Andersson: Jag räknar med att Juel står skrev nån idag. Det blev Johansson. Om Johansson gör mindre bra insatser de 2 återstående matcherna blir det nog Juel som står i slutspelet eller vad tror ni? Viktiga matcher för Johansson nu
Hoppas vi är påkopplade från start och ger 110% som i förra matchen. Då är segerchansen god idag
Bli dä poäng för Hållanner ikväll?? Kann målvakterna ta nåra puck?? Kann vi vinn? Kann vi gör mål i PP?? Ä Dallas på bädderingsvägen?? Låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar 🥳🥳🥳 IN LÖNNÅ WE TRUST 😍😍😍 HALLELUJA 😇😇😇
bar mofftak: Hoppas jag är fel ute men tycker vår målis verkar ha stukat självförtroende. Han agerar för långt inne i sin egen målgård vilket betyder mer nät bakom honom. Bättre om han är mer aktiv i djupled.