1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

591430 inlägg · 6216 ämnen

Timrå IK - Malmö Redhawks 2021-12-02

« · 2261311 · » Till forumet

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2021-12-02
Med det här försvaret förstår jag att Malmö förlorat många matcher..
Skön start!
Låst ämne

Alvarez läser HS!! FORZA TIMRÅ!!
Låst ämne

9386: Blomqvist 1-0! Krossa Malmö!!!
Låst ämne

RÖD VIT HOCKEYDYNAMIT
Låst ämne

9386: Varför då????? Vi e ju RÖD O VIT HOCKEY DYNAMIT!!! Vi kan inte annat än storhoppas!!! Men dan såte'n i alla fall!!!🙌🙌🙌🙌🙌
Låst ämne

1-0
wooooooow
👍👍👍👍👍👍👍
Låst ämne

Zäta75: Klassmål!
Låst ämne

9386: Hartmann fri direkt! Älskar klackens Timrå Timrå Timrå mrd trummor. Kör gärna det hela matchen
Låst ämne

JonteD: skulle va mumma med en 3poängare ikväll, men ja tror det blir svårt
Låst ämne

Herminator: Annars e ju igenstängd målbursgröt o röd o vit dynamitgröt inte så dumt!!😇😇
Låst ämne

Hoppas att Timrå fortsätter på inslagen linje, och att MIF beter sig som ett lag utan självförtroende. Då k a n det gå.

Hualigen. Så här ska det kännas inför nedsläpp. Säga vad man vill om SHL, det är inte samma serielunk som fjolårets HA.

Krossa MIF!
Låst ämne

SMÅLAND: Strax dags för nedsläpp. Nu tar vi skånepågarna! Finns,det något jag ogillar och vill vinna över är det köplaget Malmö. Vill att de ska åka ur högata serien.

Ikväll måste vi få stopp på Carl Söderberg, Pääjärvi och Sylwegård. De två förstnämnda har inte lyckats bra hittills trots sin Nhl rutin. Timrå har ett starkare lag enligt mig men Malmö starkare spetsar. Hoppas laget vinner ikväll. Fortsätter vi spela som mot Rögle med stark skdriskoåkning och ligga nära motståndarna samt ta pucken mot mål finns stora chanser. Stort avbräck att Lodin är borta. Stå upp mot retstickan Sylwegård och ta gärna en fight för laget.

Nu kör vi! Forza Timrå IK!
Låst ämne

100% chans att Pääjärvi gör 3 mål ikväll. Vi åker ALLTID på släkten är värst.
Låst ämne

VI VINN IKVÄLL RABBUSLINGAR !!!🎉🎶🥳
Botten UPP å låt dä rinna lätt i strupuslingen 🥃🍹🍾
Ikväll gäll dä å få HÅL på Marmeladen!!!
Låst ämne

JonteD: Nävgröt kryddad med taggtråd?
Låst ämne

kulltorp: Är båda Oliver i riskzon?
Med tanke på tighta spelschemat och många skador vore det väldigt bra att ha bägge disponibla.
Tror MIF kommer att gå på 110% i 60 minuter... de måste dom göra annars sitter Fagerwall löst.
Låst ämne

kulltorp: Vilken sorts gröt ska vi koka ihop åt grötätarna ikväll??? Förslag=?
Låst ämne

Vaccinationsbevis Och körkort med, nu tar jag bilen till ladan. Kämpa Timrå
Låst ämne

Sputnik: Ikväll blir det antiklimax, det är sen gammalt. Glaset ska aldrig bli mer än halvtomt, annars känns det fel som Timråsupporter.

;-)
Låst ämne

Puckat: Är inte Oliver skadad?
Låst ämne

Hittade svaret själv.
Låst ämne

Rallarn: Oj, du tog alltså åt dig av jag ställde en en vanlig jävla fråga. Lättkränkt deluxe.
Låst ämne

Har Malmö några spelare sjuka/skadade?
Låst ämne

Inte för att jag tror att Walli kommer göra bort sig i andrakedjan, men hade hellre sett Oliver där istället. Kom igen nu, släpp lös han någongång!!
Låst ämne

7043: Kanske skulle ha kollat med dig först
Låst ämne

7043: På dig lät det som att du visste att spelare utöver Lodin och Liljewall var borta.
Låst ämne

7043: Du svarar på ett inlägg jag skrev innan lineupen var publicerad, den kom för ca 5 min sedan. Det var frågetecken på ett flertal spelare.
Låst ämne

Rallarn:
Hartmann - Hanzl - Andersson
Rattie - Lundin - Lööke
OJ - Blomqvist - Alvarez
Walli - Madsen - Boyce
Junior

Blir väl inte kort om folk? Eller har jag missat att några andra är frånvarande?
Låst ämne

dagens lineup.
Låst ämne

eliassjo : Lundin, Johansson och Madsen är med.
Låst ämne

alvarez går ner på tredje kedjan idagmed blomman och lööke
Låst ämne

Nisse på Mon or: 4 sista matcherna ja. Över en hel säsong skulle dom aldrig haft det.

Dessutom har dom ungefär hälften så många matcher som ett hockeylag.
Låst ämne

2magisk:

Gäller bara för personer över 18 år vaccinbevisen.
Låst ämne

Sputnik: Nä Malmö har ju lite förluster nu så de ger nog allt, jag tror det blir tufft.
Låst ämne

Captain Crash: GiF Sundsvall hade ett publiksnitt på 4.964 st. 2021. I centrum, till stor del i mysigt sommarväder.
Låst ämne

Sputnik: Vinner vi ikväll är det en större bragd än vinsten mot Rögle. Det kommer aldrig att gå!! 😱
Låst ämne

Hälge: Man får väl hoppas att Liljegren sitter i en bil/flyg påväg upp eller redan är här. Vi kan väl inte ställa upp i en match kort om folk när vi har spelare utlånade, det vore smått komiskt och skulle isåfall bara ske här.
Låst ämne

pingvin: Yes men 2 poäng är inte heller 3 poäng. 🤪
Låst ämne

man måste vara snabbare..
Låst ämne

Enligt ST så är Lodin sjuk.
Låst ämne

Sputnik: Faktiskt en coachmiss i slutet, skulle tagit en timeout för att vila de som skulle vara inne och att ha Andersson inne i slutet räknar jag även som miss.
Låst ämne

innekillenskomp: Nu redigerade jag till 3-poängare.
Låst ämne

Synct: Jo det var riktigt surt poäntapp!
Speciellt i ett läge där man känner att varjr ynka poäng är viktigt. Hoppas bara att laget kan fortsätta rida på vågen och tro på sig själva! Som skadad supporter känner man ju att detta aaaldrig lär hålla i sig över tid och 12 matchers förlustsvit ligger bakom hörnet och lurar. 😅
Låst ämne

Synct: kostade väl bara 1 poäng?🤔
Låst ämne

Sputnik: Fast det kostade väl bara 1 poäng och inte 3... :-)
Låst ämne

Sputnik: Han har absolut blivit bättre än i början av säsongen , jag är väl bitter än att vi inte fick 3-poängaren vi förtjänade.
Låst ämne

Synct: Är beredd att hålla med nån annan skribent(kan ha varit Knylan) Etixon har spelat upp sig och spelade väl näst mest av alla backar mot Rögle. Slutet av matchen och kanske trött i skallen och ett misstag som dessvärre kostade 3 poäng. Men jag är hellre beredd att lyfta upp hans prestation som helhet, han är en av våra bästa backar just nu och misstag gör även Svensson aka "Sheriffen", även om vi kanske är beredda att blunda lite mer för Sheriffens misstag som sker då och då.
Låst ämne

Synct: rätt snålt synsätt. Erixon har varit en klippa på slutet, och han tog kopiöst med istid mot Rögle. Ett hjärnsläpp när mjölksyran är uppe i öronen är knappast oförlåtligt.

Hade dock trott att Blomman skulle vara alternativ 1. Men klagar inte på Erixon. Han kan mycket väl vara typen som växer ytterligare av det.
Låst ämne

josha840: Schysst belöning efter att ha dragit på sig säsongens dummaste 2-minutare som med största sannolikhet kostade oss en 3-poängare. Fanns nog bättre kandidater, är väl bara för att han är den enda assisterande som inte är skadad.
Låst ämne

BlackBay: Vem spontargår på nåt alls numer? Hur ofta har man spontangått på bio? Spontargår kanske man gör till systemet. Man går inte ens ut och bara spontargår.

Marknadsföring och åter marknadsföring. Och ännu mer fiffig marknadsföring. Spela på människans natur, begär och drivkrafter.

En mörk torsdagkväll i början av december gör ju ingen glad så då krävs ännu mer. Två matcher i medgång mot Skånes utsända skulle man ju kunna tänka vara ett tillfälle att spinna vidare på, på ett lite mer inbjudande och ”aggressivare” sätt än bara en 2 för 1-biljett. Och kanske ännu hårdare efter två points mot Rögle som ger kul matchläge mot MIF.
Låst ämne

« · 2261311 · »