Hahl Bundy 2.0: Nej, den här matchen var nog över redan innan den började. Eller åtminstone när Malmö gjorde 1-0.
Sedan har Timrålirarna åkt runt och agerat menlöst och gjort sitt bästa för att man verkligen ska förlora. Blomqvist innan 1-0. Alvarez innan 2-0. Lodin innan 3-1. Fan, dom (2 av dom iaf) ska ju vara våra rutinerade spelare som INTE gör matchavgörande misstag åt motståndarna.
Att pucken verkligen inte vill in är väl mest bara lagen om all jävlighet.
Sputnik: Tror fortfarande (ok, jag är en dåre) att vi kan hamna i ingenmansland. Slår vi bara Linköping och Brynäs i kommande matcher… och, faktiskt, till och med jag börjar tröttna på Alvarez! Var inte han tilltänkt målkung? Nu är man glad om han gör mål var tionde match.
Woody: Det är fan inte flyt när timråspelare åker och släpar och är för speldum för att förstå att droppet ska komma som lämnar gata mitt i banan till malmöspelare. Slöhet la grunden för det målet. Det blir kval.
Hahl Bundy 2.0: Får Malmö sånnahär mål parti och minut så blir det såklart svårt. Man bör också göra mer än 1 mål för att ha chans att vara med i matchen. Gör mål nu.
Hahl Bundy 2.0: En grej som vi gjorde bra mot Malmö sist var hög press på deras backar som strulade till det ganska många gånger. Det verkar man helt släppt ikväll?
Nisse1: Jag har ändå försvarat Alvarez och tyckt att han gör en del bra saker då och då, men det här är bara för dåligt. Man kan inte vara ett lag som är desperat på poäng med en spelare som ger allt i en närkamp en gång av tjugo. Jag tvivlar inte på att han har kunnandet, men han har inte viljan och instinkten. En knekt på dekis helt enkelt. Jag tar hellre en vilt kämpande Boyce alla dagar i veckan faktiskt.
roger_sundsvall: varför går Blomqvist hela vägen runt kassen och ska avsluta på backhand istället för på första stolpen? 😅 Det är verkligen bara Rattie som har instinkt för målet i det här laget.
Vi måste ha in ett mål i denna period för att ha en vettig chans.