Villervalla: Tycker synd om Rajjan som gång efter gång tvingas stå när laget och coacherna kollektivt säckar ihop. På nått sätt jävligt orättvist.
Skrämmande att man återigen inte lyckas förbereda laget på ett bättre sätt inför en sån här match. För mentalt inställd på strid var man inte. Dessutom är det jävligt skrämmande att Freddan och Ante inte får laget att uppträda mer konsekvent över tid.
Det är skrämmande inför det kval vi kommer att behöva genomleva. Dif kommer att anpassa taktisk och köra med alla möjliga rävspel. Freddan han kommer att ha tålamod och leta försvarsspelet.
Fy faen så opreppat laget såg ut redan från start. Hur är det möjligt, i en sån här måste-match? Sen har ju alla puckar studsat Malmös väg och ingen Timrås, men ändå. Skandal.
Sen fattar jag inte varför man spelar Alvarez. Vad bidrar han med? I vilken annan klubb som helst hade han kickats i början på november.
Sputnik: Jag hade förväntat mig ett hårt arbetande Timrå, som vill visa sponsorer, supportrar mfl att de verkligen försöker vinna matcher. Jag mår på riktigt illa av detta geggande, loja spel. Vi kmr att åka ut med nuvarande tränare.
Villervalla: Vad är det SMÅLAND brukar säga, "ikväll rinn hä lätt". De säger man i MIFs bås också :-( Nu får man avsluta skitdagen med att se United tappa poäng mot Burnley som grädde på torsken. God nattt...
pingvin: första gången jag stänger av matchen i förtid sen Växjö borta omgång whatever året vi åkte ur. Jävla skitlag rakt igenom, hur jävla handlingsförlamade får man vara?! Nubben som låter det här fortgå får rannsaka sig själv. Ingen vill gå på matcherna, vad fan ska den här klubben göra i SHL? Varumärket är kört i botten och det står en modoit i båset och flinar.
pingvin: släpper dom igenom motståndarna såhär enkelt spelar det knappast någon roll vem som står... Det här med att sätta försvarsspelet verkar onekligen svårt mer än enstaka matcher,pinsamt dåligt.
Olle: och Freddan går till historien som den tränare som spelat upp och åkt ur lika snabbt två ggr i shl. Åk hem till Ångermanland och ta med dig Molinder.
Smokey: Nåt är riktigt fel när vi kommer ut så menlöst i sån viktig match... Man kan i te ha förtroende för Freddan tyvärr. Och det är ju fullt förståeligt dessvärre. Tror tyvärr inte vi klarar ett kval...
kulltorp: De e inte pengarna tillbaka på det spelet, alltså en i tom-kasse-arslet sista 2-3 min. Kundeman spela på det är det bara att lasta in gus o hem. Dyngsäkert.
Woody: Om vi ändå ska förlora kan vi väl ta in Jacks och sätta en propp på dåren utan tänder. Det gör inte så mycket om han får några matchers avstängning .
Janne Magnusson: Det blir en kamp mot djurgården om att vara laget som minst förtjänar att åka ur. Vi gör det definitivt, frågan är om djurgården förtjänar det mer?
Zäta75: nu är det kört, stänger av nu, ska kolla T2 - judgement day med tonåringarna....istället. GottNytt hoppas vi på....Vi dom eviga optimisterna....