Undrar vad stolpskottet Molinder bidrar med finns ju ingen jävel av tränarna som driver på spelarna borde haft en Jonte Hedström i detta nallebjörns bås ser sovande ut hela jävla bunten rulla runt rulla runt rulla runt
Det finns endast en enda möjlighet till upprättelse. Det är att Landers snack om en annan rödvit grupp som visar upp sig och vinner nästa två kommande matcher.
Från tränare, målvakter, backar till forwards.
Spelarna och tränarna kan av värdighet skänka veckans lön till tifo-gängets verksamhet.
The great one: Jag vill inte lasta JJ för hela förlusten men var lite förvånad att han stod idag från första början. Dock viker hela laget ned sig tempomässigt och många tappade markeringar och de fick komma lite väl ostört. Malmö är farliga det vet vi
Laken: Upp som en sol och ner som en pannkaka. Så kan man väl sammanfatta vår säsong. Antes förmåga måste ifrågasättas och kapanen med sin ”scout” bör man överväga att ersätta till nästa säsong.
Hemvändarfesten kom av sig! Men det kommer fler säsonger.
På något sätt så njuter man att veta att vi gör 3 mål på en hel uppsjö av målchanser.
Malmö gör 6 mål på 1 målchans.
JJ ska inte lämna avbytarbänken innan ett eventuellt slutspel. Vi måste spela med finnen nu så att vi har två matchredo målvakter OM vi skulle råka knipa plats 10
Ante får fan ta på sig den hära jävla förlusten, att ett lag kan få tillåtelse att totalt rasa ihop. Byter inte ens ut en JJ som i ärlighetens namn såg dö trött ut redan i slutet av andra.
Bland dä värsta ja upplevt.. Kassasäkert 2-0…efter 2 perioder.. Hadd vi vunni där? 3-6 å minus i målskillnad å 5 matcher kvar.. Nä dä håll int… Leksann lär piss på oss på lillörta. 1-5 på dä sista 6 matcherna.. Tänkt åk å titt i Oskarshamn på lörta men vi lär bli utspelade.. Nä om inge hänn så bli dä inge slutspel.. JJ ä ur form… Så jävlas besviken ikväll.
Bee: och Stenqvist glider hem i backchecken. Vilken jävla nolla asså. Skämmigt. Jag har lärt mig att vara lugn när Timrå förlorar men idag, nej fan idag brinner det. Nej Timrå måste göra en jävla stor makeover nästa säsong, det håller inte. Tack för en förstörd jävla lördag
Tikarn97: Det är väl inte Molinders jobb att sätta ett grundspel. Ante står som ytterst ansvarig och just nu är coachningen lika med noll. Grundspelet finns inte och han får inte ut någonting av våra spetsspelare utan det Dahlén skapar är helt på egen hand. huga vad glad jag är över våra 69 poäng för det här hade fan blivit kval annars
Kan någon snälla peka på något annat än att JJ tyvärr får bära ansvar för detta? Älskar ju killen, men har sällan sett någon så tydlig insats som ligger till grund för förlust.
-Vi gör ändå 3 mål framåt. -Malmö har knappt något tryck i offensiv zon. -De lyckas avlossa 22 skott och göra 6 mål. -Vi är väldigt stabila i mittzon. -4 av målen föregås inte av något UPPENBART misstag av utespelare.
Ge mig något som gör detta till en laginsats. Avskyr att det ska vara så enkelt som jag stolpat upp. För just nu ser jag helt ärligt inte hur man ska förklara detta på något annat sätt.
Vilken bajsinsats. Helt ok 1a, även om offensiven är mindre potent än jag lär vara om 30 år. I 2a gick man ner sig helt och började såsa. Malmö vann dom flesta närkamperna. 2-0 kändes inte helt logiskt då. Sen i 3e...herregud. Allt gick in för Malmö, men Timrå tappade ju konceptet helt. Ett jävla kladdande och spel efter sargerna, mesigt i man-man och backar som inte vågar stå upp.
Fi fan. Nu vill jag nästan att den här säsongen bara ska ta slut. Tycker man spelar en skittråkig hockey, och man lyckas ju inte alls hitta en fungerande offensiv. Bara enskilda spelare som kan skapa.
Patetiskt. 6 mål mot Malmö på hemmais. Ytterligare en nervikning. Starkt!
Sparka Ante. Det här är ett coachningshaveri av sällan skådat slag.
Helt inkapabel att ta beslut när det gäller, helt inkapabel att vända en matchbild. Att hela laget kollapsar så fort man får ett psykologiskt tungt mål mot sig är en ledarskapsfråga.
lincoln: Inte riktigt, vi kan ju teoretiskt fortfarande hamna i kval. Är detta grundspelet som Ante och hans gäng ska stå för, då kanske man ska gå skiljda vägar efter säsongen. Finns inte ens ett tillstymmelse till grundspel just nu. Uselt...
Isbjörnen2: Måste ta Erixon i försvar nu känner jag. Han spelade halva säsongen ifjol med ett ben brutet i foten som mörkades. Han tvingades att spela ändå då vi inte hade några andra backar att tillgå eftersom skadesituationen var ren ... | #Läs mer ·