1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

588915 inlägg · 6217 ämnen

Timrå IK - MIF Redhawks...

« · 129089 Till forumet

Sv: Timrå IK - MIF Redhawks...
Frasse: Laken kan faktiskt ha rätt för en gång skull. MFF spelar viktig på söndag mot Giffarna på IP och jag har hört ryktesvägen att det kommer upp en hel del "Skånejävlar"...ooooppppssss nu begick jag hets mot folkgrupp.

Sorry alla skåningar. Inget illa menat.

Det kan bli bra drag i "ladan" i morgon eftermiddag!

ALLA TILL LADAN!!!
Kommentera

Laken: 5000 pers på en lördagsmatch? mot malmö dessutom??
njaae....skulle snarare tippa på 4300 ungefär...
Kommentera

Tjalle, Laken m fl: Måste ni verkligen citera allting. Ni stjäl ju halva min text. Fy skäms på er!

Återgå till ölen nu och analysera inte så förbannat mycket. Det kommer en dag i morgon också.

ALLTID RÖTT, ALLTID RÄTT ;)
Kommentera

tjalle: I morgon bitti finns en "Inför matchen" TIK-MIF att läsa på www.svenskafans.com

Skarin har varit på släktträff under kvällen och har därför bollat över uppdraget till mig att skriva en kommentar...

Så ni får hålla tillgodo med mig denna gång.

Anledningen till varför det hela dröjer är att webansvarige/a på www.svenskafans.com måste gå i genom innehållet innan det publiceras.

Så slå på datorn i möra så finns det lite läsning till frukost.

Puss å kram!

ALLTID RÖTT, ALLTID RÄTT ;)
Kommentera

Laken: Från MIFs hemsida: "Dom tråkiga nyheterna är tyvärr att Toivo råkade ut för en ful knätackling och blir borta 2-4 veckor, Jesper fick en klubbspets i ögat som var en ren olyckshändelse, han får besked på måndag när han kan komma igång"
Kommentera

Även Jesper Mattsson är/blir borta, ni kan läsa mer på MIF's hemsida.
Kommentera

lizzard: Suursoo blev fult knätacklad av en SSK'are och kan inte deltaga mot Timrå.
Kommentera

lizzard: Om jag inte mins fel , fick han väll ett finger avslaget ?
Kommentera

Laken: Jasså vad har han för skada då?
Kommentera

Timrå IK - MIF Redhawks...
Oerhört viktig match imorgon! Skulle vara skönt att slippa två förluster på rad. Toivo Suursoo (hattrick senast) är borta p.g.a. skada.
Hoppas på 5000 pers. imorgon?
Kommentera

« · 129089