Laken: Svedberg var INTE bra i matchen mot Modo, han gjort en mängd misstag och slarv, men det kanske inte är något man kommer ihåg eftersom Modo inte fick utdelning på detta. Koskinen spelade otroligt nog väldigt bra, var väldigt överaskande och roligt att se. - Fyller vi inte bussen till Mora den 18'e så blir jag riktigt, riktigt, riktigt upprörd.
dr-nix: javisst, nu kan man slappna av lite. Sen har Jonasson på radiosporten gjort bort sig igen" Modo beger sig till dockhuset för match mot Timrå" sa han på radion idag. Kul kille den där Modo älskaren Jonasson - Jag trodde man skulle vara neutral som kommentator. Där för känns det xtra skönt med vinsten...
Kan bara grattulera till en välförtjänt serger för timrå. Såg bara första perioden själv sedan slog jag av tvn. Förstod redan då hur det skulle sluta :).
Dream Team: Gaaaasch vad skönt med seger. Jävligt bra match från båda lagen. Blev väl kanske lite olidligt spännande när Modo fick in 3-2, men det gick vägen.
Backlund hittat tillbaka till formen? Förmodligen. Strålande i dag.
Karol the moviestar bjöd på underhållning. Årets töntigaste filmning.
Nä absolut inte hej......inte än på långa vägar.....men nu är det "bara" att kriga och att dom håller sig från utvisningsbåset, jag klarar inte en förlust mot MoDo.....inte nu...inte idag ! Mera Valium.....men lita på att det blir en Whiskypinne om dom fixar detta !
Jag minns fortfarande tappade 3-0 mot Färjestad. Men nu ska det bara vara seger - och ett definitivt besked att Timrå är på väg tillbaka i slag på allvar
Idag är en dag då allt vekar stämma. Virus gör sitt (hittils) bästa framträdande för säsongen. Backlund spelar precis så där bra han gjorde under inledningen av säsongen och resten av laget börjar så sakteliga finna varandra igen.
Timrå leder rättvist, okej kanske ett mål för mycket..
söder över: Jag tänker att det här blir min sista kommentar i frågan (mest för att det inte riktigt leder nånstans). Jag vet inte om det är medvetet eller omedvetet man försöker missförstå och när argumenten börjar närma sig "ah men dom ... | #Läs mer ·
-
Fyller vi inte bussen till Mora den 18'e så blir jag riktigt, riktigt, riktigt upprörd.