Nej det här var inte värdigt en ledig lördageftermiddag. Spelmässigt övertag i första är en klen tröst, vi hade väl spelmässigt övertag i princip hela kvarten ifjol, men se vad som kan hända med effektivitet/tur... Man får ta och rycka upp sig, sätta målchanserna och hitta tillbaka till ett bra boxplay igen, 5 insläppta där de senaste två matcherna är på tok för mycket.
Näe, nu riktar jag in mig på matchen ikväll. Synd bara att Wikegård kommenterar...
ajon: det är framförallt poängproductionen som saknats. Han var ju tänkt att vara en producerande stjärnspelare i Timrå. Som det är nu tror jag nog Pääjärvi är bättre.
epa: Om något skall kritiseras så är det väl det amatörmässiga sätt man bjuder Modo på PP. Tenkrats armbåge och Pyöräläs spark är riktiga juniormissar. Riktiga jävla bjudningar.
epa: Tyckte vid Modods 0-2 att han stod still vid ena stolpen och han inte ens halvvägs, såg jäkligt märkligt ut.....sen är ju backarna helt ute och cyklar, står ju och kollar puck, tre mål med genomskärningar och ingen tar den bortre gubben....
Bara Anton, Sundh o co som visar sig, är Hedström med???
epa: Känns mer som att spelarna på banan inte ska släppa puckar rakt genom boxen så satans enkelt. Inte ens Manne Fredriksson skulle tagit dom där puckarna..
Typisk skitmatch. Men jag är inte direkt förvånad när man sätter ribban direkt med ett insläppt efter 8 sek - Backlund får ta på sig mkt idag. Visst ett spelmässigt övertag i första, men skenet bedrar ibland. 1-4 nu och garanterat kört
mikenomad: Är inte mer insatt i situationen mer än X och det ni skrivit här. Men saker och ting som inte händer i arenan ska man inte kunna bli straffad för.
Vad är de för jävla syn? Vilken som helt kan klicka hem andras souvenirer och ... | #Läs mer ·