lungan: Klart vi ska dö, vi har ju fan ingenting kvar och titta på modo som kommer med 4 kedjor, de måste kännas skönt som modosupporter iaf att dom tar 3 enkla poäng och befäster 2:a platsen ikväll, för vinner de gör dom garanterat.
lungan: Till nästa säsomg kan vi inte bara ha fyra centrar..vi måste ha minst fem .. ingen större risk den femte behöver spela på en ytterkant då vi ändå aldrig är fulltaliga...
kanske Regin istället för att bara dubblera kan göra en "kvadruppel"...o spara med att vila mellan bytena till efter matchen istället.
lungan: Jaha, jag trodde att ni skulle ställa upp med det här laget, men det var alttså bara skoj. Hihi!
Men ärligt, vem ska teka i förstafemman? Kokko är oprövad i tekningscirkeln 0 av 0, Svensson har 3 av 11 och Tenkrat 5 av 25. Känns som om det kan bli problem i egen zon där.
lungan: Meen MoDo slipper inte mig, ...Tyvärr ska jag dit, jag har aldrig sett MoDo vinna, live i Plywood-arena.... Så tacka mig för TIK's 3 points!! :-(
Apropå "överfall" så påstår en anonym skribent på Modos hemsida att Wargh har "däckats av fula tacklingar". Jag antar att han/hon har lyckats räkna in situationen med Pyörälä där.
Uno Gordon:
Modo, fan vad äckligt!