Denna matchen tycker jag är en av dom viktigaste hittills denna säsong. "6-poängsmatch", Djurgården ligger 2 poäng bakom oss och har hemmamatch mot SSK idag. Viktigt alltså att vinna för att hålla dom bakom oss samt att komma närmare topp4.
T T: Mjo. Han fick ett skott på sig på träning. I samma situation, tror jag det var, ramlar Erik Andersson över honom och skridskon lyckas väl skära sig in någonstans.
Tur det var Erik och inte exempelvis Lotvonen som ramlade över honom. Allt berättat från Robban själv.
superfalle: Bagarn spelar nog. Annars får vi prova med Moe mellan Lander/Pääjärvi...
Hur som helst så närmar jag mig den här matchen med ett leende på läpparna. Ännu en torsk i lördags och det hade i stället varit fruktansvärt gruvsamt. Det går inte att överskatta hur viktig den trepoängaren var.
The Palm: Det enda jag vet är att han inte kunde vara med på träningen idag men att han var tillräckligt frisk för att sitta på läktaren och titta på den.
mikenomad: Oliver är ingen frälsare som kommer in och lyfter sig över de andra. Har sagt från start att han inte är NHL mässing, och det märker vi ju när han inte alls färgar i ett dåligt Montreal. Men ge han tid hos oss att utvecklas, få ... | #Läs mer ·
Herre............gud.