Lucasborg: Ställ inte till med något huliganbråk bara. Ja ni kommer säkert vinna allsången, iaf om ni leder med en 3-4 kassar. Annars brukar det vara rätt tyst.
Lucasborg: Nä det har du rätt i. Jag tycker det är en för hög koncentration packade bjästabor (med tillhörande mentalitet) där för att det ska kännas helt okej. Hoppas ni sköter er imorgon......
Johnny Bravo: Jag funderar på att tillbringa den mesta tiden i souvenirshopen. Det är väl det enda stället i arenan där det är flest tikare i morgon. Finns det tv där?
Johnny Bravo: Tar med mig familjen, inga problem. Jag är inte här för att kaxa eller något så ni vet, roligt att höja känslorna inför årets viktigaste derby bara! :)
Lucasborg: Såpass. Nå, dra det ett varv till ifall nån missat. Vilken klack är det som är bäst ut av Modos och Timrås? Ärligt, jag vet inte.....tala om det för mig.
Du kanske t.o.m har nåt youtube-klipp som bevisar saken, vad vet jag? Kan jag ha sån tur?
svensson: Efter snart 4 år skriver du ditt 1:a inlägg och då är det en stilla vädjan till en medsupporter i ett motståndarforum. Onekligen rätt talande...
Lucasborg: Mina minnen av Modo klacken modell sista åren är att det tågas in i hallen till "Timråtattare" sedan i pausen knuffa sig ut utanför entren och skandera "Timråsvin ni ska dö" och "alla runkar kuk i Timrå." Har aldrig riktigt förstått vad dessa ca 30 individer går på. Ser inte ut som dom har åldern inne för alkoholhaltiga drycket. Något saknas i alla fall.
Lacka_64: Allt du skriver stämmer tyvärr! Men till saken hör att det stämmer även in på Timrå klacken när dom besöker FC. Förövrigt hoppas jag på en bra match i morrn :)
Lucasborg: Men det är ju det som vi som inte är nära klacken reagerar på. Att SK är så otroligt löst sammansatt att ingen känner ansvar och rycker upp dessa individer. DEn dagen då LJs ordaförande kliver fram och markerar mot dåligt beteende så får klacken lite respekt. Sist en SK ordförande gick ut och markerade definierade han väl även hur man kastar sten i glashus.
Sen är det ju frapperande vilken dålig smak som uppkomer när man samlar ihop ett gäng killar i åldern 1?-2?, renar lapp bög osv verkar vara det värsta som finns i deras värld. Det finns samebyar i Nordmarlings kommun, om de personerna går på hockey och hör en klack skandera deras identitet som ett okväd till ett lag från luleå, vart tror du hens sypatier hamnar? Och kommer hen att komma tillbaka till arenan?
På isen vinner ni förmodligen oxå.
Det enda som hindrar er är BB:s profetior.