Lemmy:
Passa på och njut nu. Drygheten kommer vi minnas när det är dags för Kvalserien/tvångsnedflyttning pga ekonomin. :)
Grattis!
Bad_Brett: Hur mycket kan man variera det ryggmärgsreflexiga 'vi förlorade för att vi sög...vore jag motståndarsupporter skulle jag vara orolig...' osv ?
Stanna på knä!
Lemmy:
Jag vill inte komma in som någon glädjedödare, men MoDo är i dagsläget ingen vidare bra värdemätare.
Det är illa när jag inte ens sur efter en förlust mot Timrå. Då är någonting riktigt, riktigt fel.
Blizzard:
Jag var jävligt irriterad på klacken sista 5-7min.
Varför envisas med 1967 då?
Det går inte att skapa tryck med en sådan sång.
3-0 ledning och bara minuter kvar, då måste man välja en ramsa som ger lite tryck och och skapar stämning.
Feeling!
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Skön trea! Även om den kom mot ett riktigt dräng-gäng. Modo stod i parterr redan från nedsläpp, bara för Timrå att kasta runt dom som man ville.
Riktigt najs att gå in i uppehållet med 11 poäng på dom 5 senaste. Gillar verkligen det enorma lagspel man visar upp. Tredje perren blev den vanliga dippen när man ska bevaka en ledning, men mot ett så här bajsbrunt Modo funkade det bra ändå.
Nu blir det en dubbel lördagswirre. Tre poäng, Modo på knä: hockey är en underbar sport!
Bigthelin: ja det börjar om från början så fort man slår på matchen. sen kan man bara kolla till typ minut 7:30 in i 3 perioden. sen slocknar skiten.