Dream Team: Hej!
Då jag inte har någon exakt koll på vad era spelare heter och vilka situationer de varit inblandade i så rör det ihop sig lite hemma i min skalle. Var det Max Friberg som blev blodig efter tacklingen från Ahnelöv?
Vilket som, så ÄR den tacklingen från Ahnelöv olycklig, annars hade jag inte ens nämnt det, jag hade (om jag ansett den varit ful) Förmodligen inte ens varit här och kommenterat den, utan har nog snarare haft stora skämskudden på mig. För finns det något som gör mig så förbannad så är det idiotiska tilltag inom ishockey.
Då det gäller den andra omtalade situationen gällande Ritolas armbåge på (?) så såg jag inte den live där jag satt, men med egen efterhandskonstruktion så bör Ritola ha suttit vid sidan av i minst två matcher. Det var en totalt misslyckad offensiv tackling (ala #21) som tog ytterst olyckligt men han bör bli straffad för den.
Bäst i arenan denna kväll: Att se ett lag som inte gjort ett enda mål på 12 perioder måste vara det tråkigaste man kan vara med om inom ishockeyn.
Ändå står dom där, gapar och skriker, levererar ramsor för att peppa sina spelare samt tvinga Modo-supportrarna att se sig besegrade, i alla fall på läktaren. Att ni bara orkar. Timrå-KLACKEN är värd all aktning och respekt som finns att uppbåda. Tack att ni finns, ni som är ljuset i mörkret!
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
söder över:
"" Fö fattar jag inte vad en del här ser hos robinson... Han underpresterar som många andra i laget men som han ställer till det för laget vid ritolas genom tråkling är juh patetiskt. Det är så jävla svagt. Han har fett med minus i statistiken trots att vi faktiskt släpper in få mål i bp... ""
Fattar inte vad du menar med detta?
lungan:Hade nog kunnat vara nåt! Emellertid verkar inte Nubben vara så värst intresserad av att kontakta Murley....av någon anledning :/
Det slutliga beviset på att vi ligger nere på 8 och halv är att t o m Modoiterna avstår från att häckla oss här inne på hockeysnack. Nu är det illa, riktigt illa.
Apropå aktuella läget såg jag denna bok(se länk nedan) vid grabbens säng.
Hört rykten om att arbetsförmedlningen inom kort kommer att lägga ut en artikel " Eventuellt en målskytt sökes till ett måttligt seriöst företag"
Vi söker dig som
Har bra personlighet och vill göra mål. Strävar efter att inte tjäna så mycket pengar men vill ge mycket till andra och din arbetsgivare.
Erfarenhet.
hm...att åka skridskor framåt är ett krav, att kunna åka bakåt ses som ett pluss.
Du kommer att arbeta efter provisions baserad lön samt att du måste ha tillgång till egen bil då många resor är utanför kommun gränserna.
Sök via länk nedan.
www.jagbehoverjobbasap.com
:D
Taurus: "Tycker tränarna har fått riktlinjer i spelet och fått till ett system man följer. Däremot har man inte spelare som räcker till."
Exakt så känner jag också!