Sputnik: Förövrigt tycker jag mig skönja att Hartmann och Madsen hittar varabdra sådär fint jag jag mindes. Dom är ett radarpar som ej bör splittras på framöver!
Jaha då blev man bannad hos Modo för att man ifrågasatte varför man ska medvetet skada Dahlen för att någon ANNAN spelare skadade medvetet eller ej en Modo spelare.
Timrågogogo: Själv gillade jag den sekvensen mest. När Dahlen är "libro" i 5 mot 5 och startar upp anfallet som blir mål. Såg ut som Modo-spelarna tappade position och markering när vi körde med så många platsbyten. Totalhockey med Barcelonainspiration.
Timrågogogo: tycker andra PP-formationen är helt bedrövlig, den behöver Freddan prova lite nytt folk i. Det händer absolut ingenting där och det verkar inte finnas någon kemi öht i den kedjan.
Timrågogogo: Definitivt inte sämsta för i år. Tycker att Timrå har ganska god kontroll på tillställningen. Skulle behöva få igenom lite mer skott från blå.
38 och 91 behöver göra nånting annorlunda. Typ; släppa pucken fortare, åka mer skridskor och bidra i högre utsträckning. Börjar bli lite väl mycket åka planlöst själv och tappa puck nu.
Bad_Brett: Sett reprisen ett par gånger och tycker att det är en kollision mellan knän. Lerebäck viker inte ut benet för att tackla. Tråkigt med skador men det ska ju inte dömas straff utifrån skada. Min åsikt bara, en tvåa max
Timrågogogo: Det hade han väl visst? Han sa klart och tydligt att han tyckte det var en ful tackling och att Timrå ska vara glada som bara fick 2 minuter? Ser du nån annan match eller hittar du bara på?
mikenomad: Är inte mer insatt i situationen mer än X och det ni skrivit här. Men saker och ting som inte händer i arenan ska man inte kunna bli straffad för.
Vad är de för jävla syn? Vilken som helt kan klicka hem andras souvenirer och ... | #Läs mer ·
Vi är inte alls bra. Vad har hänt?
Hockey är en konstig sport.