1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK - MoDo Hockey 2011-12-06

« · 1447268 · » Till forumet

Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2011-12-06

tröstmål!

ger mig fan på att det kommer ett till, och att vi pressar på slutet och på något jävla vänster får det här till en "hedersam förlust" också

Kommentera

Knylan:Jefla byråkrati...
Kommentera

Nisse: Att ditt inlägg var efterblivet.
Kommentera

Raggaren Putte: Då tycker jag att Danielsson mer förtjänar den där sänkningen. Usch vilken råtta till fegis. Min andra önskning är att modofansen ska börja visa lite klass någon gång, sugrören är ju pinsamma var dom än "uppträder". Anmäl hela packet för hets mot folkgrupp så kanske det bara blir dom anständiga människorna kvar :)
Kommentera

Olle: jaja...OK..tar en stesolid oxå
Kommentera

Alldeles för sällan man ser värvningar under matcherna. Kanske beror på att man måste få allt godkänt av förbundet. Ja, det måste nog vara så.
Kommentera

Knylan:????vad menar Du +
Kommentera

Det enda jag önskar mer av denna kvällen är att nån sänker den där jävla Tollefsentattaren riktigt illa. Riktigt jävla illa.
Kommentera

Nisse: Ja, man skulle ha värvat något mellan första och andra perioden.
Kommentera

Burkmat:
Logga ur för gott , typ .
Kommentera

Knylan:Nä definitivt inte, man jag vill inte riskera att pengarna går till lön åt tränarna eller klubbdirektören för handla spelare verkar vi ju inte göra.
Kommentera

Gorkyman:   Typiskt att vi inte verkar kunna ta 3p idag när Växjö och Linköping verkar gå på pumpen. Vi hade verkligen haft häng annars !
Kommentera

Per HApps: har familjefadern pratat nu? Du låter ju för fan som MAO,,,tagga ner kisen
Kommentera

Fan vad jag saknar Nate Dicasmirro.
Kommentera

Nisse: Du är med andra ord nöjd med de spelare vi redan har? Sensationell åsikt en sån här kväll.
Kommentera

Bad_Brett:  Börjar vara dax för 1-3 nu, om det ska bli lite intressant på slutet
Kommentera

Någon som vet vilken blankett man skall använda för att kräva igen pengarna man skänkt till nya spelare ?
Kommentera

söder över: hehe har man släppt till 5 eller 6 frilägen nu? Dom här mötena är ju humor på låg nivå.
Kommentera

heja lundström!
Kommentera

Bad_Brett:

Jo fast det betyder ingenting nu. De har ju pissat på allt de har åstadkommit de senaste veckorna genom att vika ned sig nu.

Sämst när det gäller.

Kommentera

Simmalugnt:

Det är sant, men laget kan ju inte vara på topp i alla matcher. Ni har ju spelat riktigt bra överlag på slutet.

De drar igång Evenflow i Proppskåpet. Trevligt att få höra någonting annat än den där reklamjingeln om hur Lindholms Bil ger en känsla av körglädje.

Redigerad kommentar

Kommentera

Burkmat:
Tänk vilka satans idioter som loggar in här dom kvällar vi har match och ligger under / förlorar.

Kan inte Marcus skrota HS för alla utom Timrå IK så att man slipper alla mingisar som man ändå inte vill ha att göra med !!
Kommentera

Burkmat: spill upp en grogg och sluta överdramatisera som en liten tjej nu. Det är bara att blicka framåt mot nästa match.
Kommentera

Bad_Brett:

Jo, men om Modo skulle klappa ihop så ursäktar inte det Timrås patetiska jävla insats.

Kommentera

Olle: Ollepojken, och alla andra, fatta att det här skitkaget och hela Timrå inte duger i ES 

Kommentera

Bad_Brett: Haha. Inte mot Timrå, och inte i den här matchen. Tror att modospelarna tycker att hockey är en ganska kul sport i afton.
Kommentera

Magnus Rövarn : ta stoff
Kommentera

Simmalugnt:

Den här matchen är långt ifrån över. MoDo darrar alltid i tredje perioden.

Kommentera

Simmalugnt: Det finns 2 lag vi absolut i helvete INTE skall vika ner oss mot och det är Modo och AIK. Men vad fan gör vi! VILL BARA STRYPA NÅN JÄVEL NU!!!
Kommentera

Gorkyman: Genislt Gorkyman, där har vi det. Vi ska naturligtvis se till att få med oss LHC till kvalserien. Det ser inte helt omöjligt ut just nu. Fast troligtvis blir det Öster med viss risk för Modo. 
Kommentera

Det känns som att Timrå förde den här tillställningen. Sen fick Högström istid och tåget spårade ur. Röymark, Pikkarainen och Halonen tätt efter i uselhet sen kommer resten i en enda brun sörja.
Kommentera

Ja det är ju lätt att visa hjärta mot Brynäs.

De kan dra åt helvete hela bunten. De borde fan få straffåka hela natten tills de spyr blod.

Kommentera

Modano: Men 'Alexandra Larsson' behåller vi, va?
Kommentera

Bragd-Birger: Nä jag trodde i min enfald att vi hade sett alla nyanser av brunt när det gäller Timrå.
Men icke... vi är sannerligen ett överraskningarnas lag.
Kommentera

Trots att jag vrålat "kvalserien" hela säsongen så tycker jag att folk ska tagga ner "åka ur"-snacket just nu. Vi hade 4 raka vinster innan den här matchen och det syntes redan i första mötet mot modo att man inte kommer att hitta nyckeln till just deras lås. Nu glömmer vi den här utomjordiskt dåliga insatsen och siktar på nästa match istället.
Kommentera

Ser ut att bli 3/3 derbyvinsten!
Kommentera

Hahl Bundy: Bra att de blir slaktade så inte idioterna tror att de här laget klarar en kvalserie. AGERA NUBBEN bort med perra och skicka högsröm till ÅNGE omg
Kommentera

stoff:  Inte med den trenden dom har, värre än oss, men de har väl lite i kassan att spendera. Klassback JA TACK  -   NUUUUUUUUUUUUUUU
Kommentera

Bragd-Birger:Precis! Gode gud, låt oss slippa dem i kvalserien. Två givna förluster på förhand.
Kommentera

Bad_Brett: Självklart. Backar som Halonen och Högström är verkligen genomusla.
Kommentera

Bragd-Birger: xakt!
Kommentera

En fördel med att skänka poäng till Modo är att det minskar risken att vi får dom i kvalserien.

Fantastiskt. Jag har nog inte sett Timrå så här förnedrade i en period den här säsongen. Och då har man ändå sett 'hyfsat' med rödvid bajshockey.

Perras tigrar!!1 *klapp klapp klapp*

Kommentera

Gorkyman: dom klarar sig kvar i es åtminstånde...
Kommentera

Hahl Bundy:Det har aldrig hänt. Den här omgången var ett svart hål.
Kommentera

Ambroo:

Jag tycker att det syns tydligt att det är Timrås backar som är problemet. Lundström har spelat riktigt, riktigt bra på sistone och när ni etablerar spel i offensiv zon så blir det oftast farligt.

MoDo gjorde dock ett mycket bra jobb med att stöta högt upp i banan, vilket till slut gav resultat.

Det skulle inte förvåna mig om Nubben plockar in en ny back under juluppehållet.

Kommentera

A51:  Link-ö-ping är inte så vassa nu heller !
Kommentera

Olle: Ge honom inte uppmärksamhet. Det är det han vill. Han är bara ett barn, så döm honom inte för hårt.
Kommentera

Ambroo: Nu super jag till o hoppas att det har var en ond dröm när jag vaknar i morgon.
Kommentera

Burkmat: jag håller med dig, minst 2 till förluster på raken efter denna förnedring, vad kommer det sluta? 0-5? 0-6?
Kommentera

spud: Det är inte jag som spelar va? Fortsätt och bete dig som en idiot, du kommer att få ångra dig.
Kommentera

« · 1447268 · »