El Maco: jag tror vi kan slå fast vid det här laget att vi inte kommer att göra några mål med oskymda slagskott från mils avstånd, det är inte Salo som står.
Sjukt lågt tempo i matchen, jag är lite besviken än så länge.
Olle: vi har spelat fast oss själva bakom egen förlängd mållinje några gånger när det inte kändes så stressigt från början. Kanske lite mer sarg ut i mitten i andra tack?
El Maco: känns som att Modo inte hade vunnit en enda närkamp om vi hade varit intresserad av att åka skridskor, istället väntar vi in modoiterna och helt enkelt låter dom vinna närkamper i vår zon.
Smokey: jaha då var det dags för matchen som definitivt tar oss in i en spiral av förluster, innan jultomten delat ut klappar har vi halkat ner till jumboplatsen, det här håller inte. Matchen slutar 1-8 och blir startskottet för modos resa uppåt i tabellen, allt bara för att jag ska få äta upp någon spydighet för 12 omgångar sedan. Jag har garderat mig med att enbart önska mig gråtnäsdukar av tomten, det här starten på en omstart, vi hinner ner i division 1 och vända innan vi kan andas morgonljus igen. Det här går åt helvete.
DJ Hemp: någon klok person pekade en gång ut likheten mellan ordet Modo och lätet som pressas genom sammanbitna läppar när man är förstoppad men trycker på för att få ut. Prova själv: kvid "Modo" och det är exakt som sekunden precis innan något stort och hårt liksom bryter sig igenom
Förvisso lät inte Alfredshem särskilt catchy. Domsjö hade kanske varit något, men ärligt talat så klingar namnet MoDo rätt bra i sammanhanget kan jag tycka. Det var min åsikt redan som mycket ung.
Smokey: Livet är hårt för oss utsocknes. Väldigt svårt att få någon riktig derbykänsla under sådana omständigheter trots att bilden nu äntligen är knivskarp. Man får väl tuta och skrika själv och ha på bakgrundsljud från publikvrålet i NHL för Playstation 2.
Kan inte förstå varför cmore sport sänder 2 matcher från Oskarshamn inom bara en vecka nu.(Oskarshamn som dom också redan varit i 2-3 gånger denna säsong och sänt) medan derbyt INTE är huvudsändning för andra gången i år. Tjänstefel.
mikenomad: Är inte mer insatt i situationen mer än X och det ni skrivit här. Men saker och ting som inte händer i arenan ska man inte kunna bli straffad för.
Vad är de för jävla syn? Vilken som helt kan klicka hem andras souvenirer och ... | #Läs mer ·