1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590763 inlägg · 6217 ämnen

Timrå IK - Modo Hockey 2016-12-05

« · 1782511 · » Till forumet

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2016-12-05
Roger agera sära på Elias och Jonte gå ner på folk gör nått omg annars är det kört. Fullsatt och så jävla dåligt när man har chansen att få tillbaka publik ser ut som en träningsmatch var jag tränare nu skulle jag explodera och väcka laget gå ner på folk få de att fatta att det är ALLVAR ingen jävla lek
Kommentera

RunarUp: om Modo är ett neandertal-gäng är vi några skönlirare i så fall? Nej är det några som ska skämmas så är det vi, kvällens glaslirare vill inte ta någon extra smäll för att göra jobbet som behövs. Att man är 18-19 år gammal är fan ingen ursäkt, dessa grabbar vill väl spela i NHL? Jag hoppas dom förstår att scouterna på läktaren är där för att utvärdera dom, inte för att äta billig korv.
Kommentera

Smokey:

Om du menar att Modo skulle åkt ut så var det den solklaraste utvisningen i år. Nacksving på Timråspelaren...
Kommentera

Heisenberg: Modo gör sin skithockey bra. Deras chans är att använda sina kilon och mot Timrå får dom löjligt bra betalt.
Men jag har svårt att se att deras spel ska ta dom så mycket högre upp i tabellen.

Mot ett annat, mer neanderthal-spelande gäng får detta inte samma effekt.
Är otroligt glad att jag håller på Timrå. Oavestt hur det ser ut idag och hur matchen än slutar.
Kommentera

The great one: Kommentatorn säger att Modo hade en utvisning i första.

Missade både jag och Tikarna den???
Kommentera

EP-linen känns obalanserade i sådana här täta matcher, möblera om lite?
Kommentera

Tv-kommentatorn tipsar om att Timrå kanske skulle skjuta lägre på målvakten som nu fått plocken perfekt uppvärmd.

Han säger också:
- Ni blir inte stressade av Timrå...

Tror fan det. Timrå spelarna stressar inte modoiterna ett dugg.

Dalén säger:
- Vi ska njuta av publiken på 6000 pers.

Fel. Ni ska kämpa för 6000!!!

JOBBA NU FÖR I HELVETE!
Kommentera

Heisenberg: Spelar vi hemma ikväll??
Vart är farten.. Målen...
FESTEN??! 😵 😵 😵
Kommentera

Heisenberg: hur i helvete kan Modo göra oss dåliga när dom gör alla andra lag bra? Nä felet ligger hos oss själva. Spelarna blir less över att bli utstyrda och tar riktiga pissavslut från omöjliga vinklar. Men skulle man börja åka skridskor så skulle man vinna närkamper och då skulle man komma till kvalitetschanser också. Tyvärr åker våra spelare runt och glider och längtar efter sitt PS4 hemma i vardagsrummet och då vinner man inga matcher. Tycker inte Modo behöver anstränga sig nämnvärt och den där pucken dom snubblade in kan mycket väl räcka hela vägen ikväll.
Kommentera

Jag tycker inte riktigt vi kämpar sådär som man vill se.. lite för mycket avstånd till motståndarna i spelet utan puck. Inte för att stänga yta isst utan mer för respekt... inte bra!

Backarna måste med i anfallen mer.
Bra att vara safe hemåt men när man ligger under och särkskillt i den andra perioden när motståndaren har långt till sitt bås för byten då behöver man vara hårdare med att förpassa spel offensivt...

Nja inte helt till freds med det här...
Kommentera

SMÅLAND: hade vi ens en enda målchans denna period?
Kommentera

Heisenberg: Ja, det är lite tråkigt att vi lyckas prestera årets sämsta match i derbyt. Inte en passning rätt och när vi väl kommer in i zonen är det ingen annan där. Hoppas det här bara betyder att de har sparat allt krut till tredje.
Kommentera

Timrå vs Hansen 0-1.....
Vetifan om vi kan knäcka MoDDoo ikväll...
Kommentera

Woody:
På tok för dålig skärpa i uppspel och passningsspel öht. Varje pass sitter ca 1,6 m fel. Kom igen nu boys!!!!
Kommentera

Modos period. Mer fart och desperation på slutet och mer chanser för oss.
Kommentera

Vet inte om Modo gör oss dåliga eller om vi inte är bättre ikväll, tycker vi behöver jobba på nerverna oavsett. Har inte sett oss spela så tafatt hemma på hela säsongen, kan inte vara en slump att det händer just denna match.
Kommentera

Fast kvitteringen kommer strax
Kommentera

...å mycket puckfippel
Kommentera

Tänk vad kul vi hade haft det om pärssinen,pyöräla och hahl var på banan nu :)
Kommentera

Sputnik: VI väger för lätt ikväll...
Farten försvann efter Moddos mål...
Vi kommer ingenstans...
Trycks ner i sarghörnen...
Det går åt helvete....
Kommentera

Sputnik: jag fattar inte, Modo åker knappt skridskor men vi står tamefan still. Man får ju inte direkt derbyvibbar av tempot i den här matchen.
Kommentera

Sputnik: Va i helvete väntar de på börja spela och tackla för helvete står som kärringar och skakar bänka dvärgen till och börja med helt kass som vanligt
Kommentera

Typisk fulhockeyderby med fasthållningar och låsningar överallt.
Passar tyvärr Modo som handsken.
Kommentera

De e seeeeeeegt, dom kommer inte loss....
Kommentera

Sputnik: känns som vi spelar Pettersson dahlen boqvist väldigt lite denna match?
Kommentera

SMÅLAND: Kom igen nu Roger ta en timeout, eller gör bara något för att skaka igång laget för så här kan det inte se ut!!!
Kommentera

Smokey: De står mest och väntar tycker jag. Alltid tvåa på pucken och kommer de någon gång i läge så är det oskymda slagskott från förlängd mållinje ute i hörnen. Det här håller inte.
Kommentera

Timrå IK - MODO Hockey 0-1
Kommentera

Smokey: man vinner ju sällan matcher genom att glida runt och tyvärr så är det precis vad 80% av laget gör just nu. Bedrövligt att se.
Kommentera

Är jag förvånad??
Not....
Vilken målvakt de har...och försvar och utnyttjar Timrås misstag hela tiden...
Kommentera

Sputnik: Mattson ska ju bara ha den där pucken, precis som han skulle tagit ett par mot Västervik också. Tycker att det var ett misstag att inte spela Ohre denna match, Mattson känns inte riktigt på tå.

Jävla skitattityd man visar upp idag, ingen verkar vara beredd att göra jobbet ikväll.
Kommentera

Smokey: blir nästan glad att Modo gjorde mål så kanske vi vågar släppa på handbromsen
Kommentera

Fan vad han känns valhänt Mattsson...
Kommentera

Olle: Så jävla avslaget och dåligt. Tikarna står och tittar på. Är det nerverna som krånglar? Det här är sjukt.
Kommentera

Grattis Mattsson 😠
Där vann MoDo matchen!!!
Kommentera

Olle: kan tyckas att vi inte är lika desperata som vi brukar vara på hemmaplan, känns som vi inte vågar gå för det fullt ut
Kommentera

Olle: Jahaja skall derbyspöket slå till igen? 1-0 till modo. Dags att släppa på handbromsen nu kanske?
Kommentera

Olle: Instämmer. Det är lite lamt och tamt.
Kommentera

El Maco: jag tror vi kan slå fast vid det här laget att vi inte kommer att göra några mål med oskymda slagskott från mils avstånd, det är inte Salo som står.

Sjukt lågt tempo i matchen, jag är lite besviken än så länge.
Kommentera

Heisenberg: Precis. Men framför allt Johan Persson.
Kommentera

El Maco: jag tycker snarare kylan från tidigare hemmamatcher har saknats, har slagits lite för mycket sarg ut kan jag tycka.
Kommentera

Olle: vi har spelat fast oss själva bakom egen förlängd mållinje några gånger när det inte kändes så stressigt från början. Kanske lite mer sarg ut i mitten i andra tack?
Kommentera

Tror och hoppas det blir bättre i andra, matcha vår superkedja lite mer? Bra insats av boyce och boqvist tycker jag än så länge.
Kommentera

El Maco: känns som att Modo inte hade vunnit en enda närkamp om vi hade varit intresserad av att åka skridskor, istället väntar vi in modoiterna och helt enkelt låter dom vinna närkamper i vår zon.
Kommentera

El Maco: Annars är det mest JP och Boyce som visar riktig derbyanda. Det kryllar inte av tacklingar direkt.
Kommentera

El Maco: Timrå mindre krampaktiga. Modo imponerar inte. Hanses bäst på plan.
Kommentera

Icing icing icing.
Kommentera

Man blir så glad när man ser att det är fullsatt och drömmer sig tillbaka till gamla goda tider, hoppas främst för publikens skull att vi vinner idag.
Kommentera

Krampaktigt... 😵😵😵
Kommentera

Boqvist pigg idag
Kommentera

« · 1782511 · »