Olli Hahl: Men det beror helt på att man slappnar av. Titta hur man inte kliver ut ordentligt på spelaren som kommer in med pucken, forward går dit till slut så back tar ingen alls och så har vi en ren spelare på blå. Hade inte behövt bli ett läge om man bara jobbat perioden ut där. Svagt.
Sputnik: Ser ikke kampen, men förutom några udioter och 0-1 underläge, är det bra tryck o fullsatt festligt? (låt inte några idioter eller Modå mål förstöra festen)
Min käpphäst om halv bortamatch släpper jag dock ikke.
goleafs: missade men läste att det blivit slagsmål bland egna supportrar. Nån gav sig också på ordningsvakt och fick smaka batong tydligen. Herregud så dom skämmer ut sig dessa dagens curlade snorungar, om detta stämmer.
Tikkare: Jag känner mig tillbakalutad i dag. Mot Bofors var jag ilsken, men i kväll är jag lugn. Modomille är här inne och härjar för att hävda sig men jag orkar inte ens reagera. Hans beteende skriker: -Snälla se mig, vi är också bra”, medan vi bara vet att vi är bäst. Då kan man luta sig tillbaka med ett belåtet flin.
Fantastiskt roligt iallafall att vi har en RIKTIG TIMRÅKILLE i toppen på SHL målligan framför alla coola kanadicker och finnar. Stort Grattis Filip ♥️♥️♥️